جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

دورکاری ۷۰ درصدی کارکنان ادارات تهران

شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 768699
عباس پاشا از تغییر رنگ بندی کرونایی تهران به قرمز و دورکاری ۷۰ درصدی ادارات خبر داد.
دورکاری ۷۰ درصدی کارکنان ادارات تهران
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا عباس پاشا،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طبق آخرین وضعیت اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا کشور شهرهای استان تهران(اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، تهران، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک، ورامین) در وضعیت قرمز قرار گرفته و بر همین اساس ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.

وی ادامه داد:۳۰ درصد دیگر نیرو‌ها نیز باید در محل کار خود حضور داشته باشند و به صورت حضوری فعالیت کنند. همچنین مشاغل ضروری نیز به صورت ۵۰ درصد باید فعالیت کنند، یعنی ۵۰ درصد به صورت حضوری فعالیت کنند و ۵۰ درصد دیگر نیز باید از دورکاری استفاده کنند.

عباس پاشا گفت:به دلیل هوشمند سازی که در وضعیت رنگ بندی شهر‌ها صورت گرفته به محض تغییر رنگ یک شهر، محدودیت‌ها و شرایط مصوب شده اعمال می‌شود که دورکاری هم از جمله آنهاست. این اتفاق باعث شده تا در صورت تغییر رنگ از سفید به زرد یا زرد به نارنجی و یا نارنجی به قرمز و بالعکس به صورت سیستماتیک شرایط تغییر کند و نیاز به ابلاغ نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای مسوولین محترم کشوری لطفا برسید به حال دیگر مناطق کشور که به بهانه های مختلف دورکاری بر مبنای وضعیت کرونایی را ملغی اعلام میکنند. ایران فقط تهران نیست.
آیا
جایی وجود داره که تخلفات عمده در خصوص عدم رعایت دورکاری بر مبنای وضعیت کرونایی را اعلام کنیم! در شهرستان ها که کلا اختیاری روسای ادارات عمل میکنند.