جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خانم بازیگر: به دلیل کرونا فعلا بازی نمی‌کنم

شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 768669
نزدیک به دو سال است که این بیماری بر زندگی عادی مردم سایه انداخته و باید بیش از پیش مراقب خودمان و اطرافیان باشیم، نه تنها بازیگران که همه مردم باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند و این اتفاق هرچه زودتر بیفتد بهتر است.
خانم بازیگر: به دلیل کرونا فعلا بازی نمی‌کنم
به گزارش جهان نيوز، صفا آقاجانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت‌وگو با میزان پیرامون فعالیت این روز‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به دلیل شیوع کرونا فعلا فعالیتی ندارم چراکه کار در چنین شرایطی ریسک بالایی دارد. سریال طنز «دردسر‌های عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی آخر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ین مجموعه‌ای بود که در آن به ایفای نقش پرداختم و با دوستان بسیار خوبی در آن همکاری داشتم که این مجموعه به تازگی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

وی در همین راستا اظهار کرد: سریال طنز «دردسر‌های عظیم» در اولین فصل خود مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت و امیدوارم با بازپخش آن از شبکه آی‌فیلم بار دیگر اوقات مفرحی برای مخاطبان فراهم کند. چیزی که در این روز‌ها بیشتر از هر زمانی مردم نیاز دارند حال خوب است. پخش فیلم‌ها و سریال‌های شاد در این رزو‌ها خیلی مهم و کمک کننده است. انسان با روحیه خوب و سالم می‌تواند بر بیماری و مشکلات غلبه کند.

وی با اشاره به حضر خود در دیگر سریال‌‌های خاطره انگیر تلویزیون بیان کرد: دو سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی نیز همزمان در حال پخش از کانال آذری شبکه سحر است. در هر دو سریال خاطرات خیلی خوبی دارم و خوشحالم با همکاران حرفه‌ای در این عرصه همکاری داشتم و امیدوارم بازپخش آن مورد استقبال هموطنان آذری زبانمان قرار بگیرد.

آقاجانی با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا و اهمین عایت پروتکل های بهداشتی ابراز کرد: هم در ایران و هم در سایر کشور‌ها اخبار ناراحت‌کننده زیادی درباره تلفات انسانی کرونا می‌شنویم که ناگوار است. به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از هنرمندان خودمان را هم از دست دادیم و امیدوارم ریشه این بیماری با واکسیناسیون سراسری هرچه زود خشک شود.

این بازیگر تلویزیون پیرامون تاثیر کرونا بر فعالیت هنری وی خاطرنشان کرد: نزدیک به دو سال است که این بیماری بر زندگی عادی مردم سایه انداخته و باید بیش از پیش مراقب خودمان و اطرافیان باشیم. نه تنها بازیگران که همه مردم باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند و این اتفاق هرچه زودتر بیفتد بهتر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *