پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۸
احمدی بیغش:

دولتمردان روحانی در حال تقسیم منابع و مناصب هستند

شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 768661
برخی از دولتمردان روحانی در روزهای پایانی دولت، در تلاشند تا منابع و مناصب را بین خود و اطرافیانشان تقسیم کنند.
دولتمردان روحانی در حال تقسیم منابع و مناصب هستند
به گزارش جهان نيوز، محمود احمدی بی‌غش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با مهر، با انتقاد از عملکرد برخی از دولتمردان در روزهای پایانی دولت، اظهار داشت: ما شاهد اقداماتی از سوی دولتمردان برای ایجاد حیاط خلوت در روزهای پایانی از عمر دولت تدبیر و امید هستیم.

وی بیان کرد: برخی از دولتمردان فعلی در حال حاضر تلاش می‌کنند که یکسری منافع مادی غیرمشروع را نصیب خود و بستگانشان کنند و یا اینکه سمت‌هایی را بین خودشان تقسیم کنند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از دولتمردان این روزها به دنبال آن هستند که هیئت مدیره ها و مدیرعاملی شرکت‌ها و نهادهای مهم را بین خود و اطرافیان شان تقسیم کنند.

احمدی بی‌غش ادامه داد: علاوه بر این، برخی مسئولان تلاش می‌کنند که امتیازات و مجوزاتی را در زمینه معدن، پتروشیمی و منابع نفتی برای خودشان کسب کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما مدارک مستندی در این زمینه دریافت کرده‌اید، گفت: بله.

ما در این زمینه گزارش و اسناد کافی داریم.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این دولتمردان به دنبال آن هستند که تا زمانی که روی کار هستند، این اقدامات را انجام دهند تا در آینده بتوانند از رانت‌های بزرگ و منابع مالی کلان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اخیراً نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از نحوه احداث پتروشیمی الوند موافقت کردند، گفت: اسحاق جهانگیری در حوزه انتخابیه بنده یک پتروشیمی خیالی را تشکیل داده است و ما به دنبال انجام این تحقیق و تفحص هستیم تا ماهیت این شرکت جعلی برای همگان رو شود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این شرکت بسیاری از مجوزها را ندارد و مجوزهایی را هم که تاکنون گرفته، با لابی معاون اول رئیس جمهور دریافت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به سرعت هیات علمی می شوند.
مجلس و قوه قضاییه به داد جذب هیات علمی برسید..
Iran, Islamic Republic of
دانشگاهها از حاکمیت خارج هستند و قوانین را بعلت هیات امنایی بودن اجرا نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
پس شما در مجلس چکاره‌اید؟؟؟
جمهوری اسلامی
Iran, Islamic Republic of
دوتا نکته:
اولا ترک فعلهای مسئولین که خسارت به کشور ومردم زده باید مورد بررسی قرار گیرد تا مسئولان بعدی هم حواسشان جمع باشد که حساب وکتابی هست.
دوم دولت منتخب فعلا قدرتی ندارد اگر بقول این اقا جفایی به کشور وملت در حال رخ دادن هست سایر قواوموظفین حافظ حقوق ملت باید دست به کار شوند ومانع شوند فقط گفتن کفایت نمیکند
به امید سربلندی کشور وملت کهن ایران زمین
محبت
Iran, Islamic Republic of
کل پرداختی ها از بهمن 1399 به بعد باید بررسی و حسابرسی بشود به ویژه در دانشگاهها
خراسانی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاهها در گام دوم نیاز به پاکسازی و انقلاب فرهنگی اساتید موجود دارد.
Iran, Islamic Republic of
اینها تو این ۸ ساله چه کردند با این مملکت ...?!!
و
Iran, Islamic Republic of
.....