کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمسخر وزیر خارجه اسرائیل در شبکه‌های اجتماعی

فارس , 10 تير 1400 ساعت 8:28

دانش ضعیف زبان انگلیسی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی کار دست او داد و موجی از انتقادها و تمسخر را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.


به گزارش جهان نیوز، ضعف دانش و تسلط «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به زبان انگلیسی موجی از انتقاد و تمسخر را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» به دنبال اشتباهات فاحش لاپید در توییتی به زبان انگلیسی که به مناسبت افتتاح سفارت این رژیم در «ابوظبی» در امارات متحده عربی منتشر شد، ده‌ها کاربر شبکه‌ اجتماعی سه شنبه شب و چهارشنبه را به واکنش انداخت و لاپید  را مورد تسمخر  قرار دادند.

 «آریل کالنر» قانونگذار سابق حزب لیکود در این زمینه نوشت: «گوش کن لاییر، تا زمانی که تو  سخنگوی انگلیسی بلد نگرفته‌ای، فقط به زبان عبری توییت بنویس و از سرویس ترجمه گوگل استفاده کن. این کار بهتر از  شرمندگی است»

«یائیر نتانیاهو» پسر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز سواد انگلیسی لاپید را در حدود کلاس هشتم (دوره راهنمایی) دانست.

 وی در این زمینه گفت: «آیا این واقعیت دارد؟ این سطح انگلیسی وزیر خارجه در حد کلاس هشتم دیگر چیست؟ این واقعیت که او انگلیسی دبیرستان را نگذرانده، مشکل اوست، نه کابینه. چرا او سخنگوی انگلیسی بلد استخدام نمی‌کند که بتواند توییت‌ها را به زبان انگلیسی برای او بنویسد؟ این مایه شرمندگی است.»

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در مراسم افتتاحیه سفارتخانه این رژیم در امارات عربی متحده خطاب به کشورهای عربی همسایه امارات گفت که رژیم صهیونیستی «برای ماندن اینجاست» و از کشورهای عربی خواست تا با این رژیم وارد گفت‌وگو شوند.

 لاپید در جریان مراسم افتتاحیه سفارتخانه جدید رژیم صهیونیستی در ابوظبی گفت: «اسرائیل خواهان صلح با همسایگانش، با تمامی همسایگانش است».

این مقام صهیونیست با تأکید بر مواضع اشغالگری رژیم صهیونیستی: «ما جایی نمی‌رویم. خاورمیانه (غرب آسیا) خانه ما است. ما اینجاییم که بمانیم. ما از تمامی کشورهای منطقه می‌خواهیم که این مسئله را به رسمیت بشناسند و برای گفت‌وگو با ما بیایند».


کد مطلب: 768500

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/768500/تمسخر-وزیر-خارجه-اسرائیل-شبکه-های-اجتماعی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com