پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۳

تخریب «کعبه» برای کسب امتیاز در بازی رایانه‌ای +عکس

چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 768475
الازهر مصر به یک بازی رایانه‌ای که برای کسب امتیاز باید نماد کعبه تخریب شود، واکنش نشان داد و بر حرام بودن بازی‌هایی که خشونت یا توهین به دین و مقدسات را ترویج می‌کنند، تأکید کرد.
تخریب «کعبه» برای کسب امتیاز +عکس
به گزارش جهان نيوز، «الازهر» هشداری در خصوص بازی رایانه‌ای «فُرتنایت» (Fortnite) که در آن برای کسب امتیاز باید نماد کعبه تخریب شود، صادر کرد.

بر اساس گزارش «رأی الیوم»، در این بیانیه آمده است، در این باری برای کسب امتیاز بازی کعبه تخریب شود، موضوعی که به شکلی مستقیم بر عقاید کودکان تأثیر می‎گذارد ، هویت آنها را تخریب می‌کند و ارزش مقدسات و کعبه را در نظر آنها پایین می‌‎آورد.

الازهر در ادامه بر حرام بودن تمامی بازی‌های رایانه‌ای که خشونت را ترویج می‌کند، به عقاید یا شریعت و دین توهین می‌کند یا به تروریسم و خودآزاری و غیره فرا می‌خواند، تأکید کرد.

این مرکز از والدین و مراکز فرهنگی و آموزشی و رسانه‌ای خواست خطر اینگونه بازی‌ها را به کودکان گوشزد کنند و در این خصوص به هوش باشند.

مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
باید با قاطعیت جلوی این موارد گرفته شود.
ناهید
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه طراحان این بازی را
Iran, Islamic Republic of
نامردها ها چه بازی های میسازند!!!باید پیگیری بشه