کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم فقط منتظر «پیامک» واکسیناسیون باشند

9 تير 1400 ساعت 14:48

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران با بیان اینکه واکسن کافی برای استان تهران تأمین شده است، گفت: مردم از مراجعه حضوری به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران در حاشیه افتتاح دومین مرکز تجمیع واکسیناسیون در منطقه ۶، اظهار داشت: مدت ۱۰ تا ۱۴ روز بود که با اختلال واکسیناسیون در فرآیند کشوری روبه‌رو بودیم به طوری که نوبت دوم با اختلالاتی روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با مساعدت وزیر بهداشت و شرایط خاص استان تهران که برای آن سهمیه مقتضی در نظر گرفته شد، و با افزایش مراکز تجمعی و افزایش شیفت کاری نیروها مانع از ازدحام مردم شدیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران یادآور شد: امیدواریم با افزایش مراکز تجمیع واکسیناسیون و با توجه به کافی بودن واکسن در استان تهران بتوانیم فاز دوم واکسیناسیون را به پایان برسانیم.ضمن اینکه ۱۸۰ هزار نفر افراد بالای ۷۰ سال که از مرحله اول واکسیناسیون جا مانده‌اند به تدریج واکسینه خواهند شد.

زالی با تاکید بر اینکه مسیر واکسیناسیون مردم تنها از طریق ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت است، ابراز داشت: مردم از مراجعه حضوری خودداری کنند؛ چراکه ما از طریق پیامک محل و زمان تزریق واکسن را به  آنها اعلام خواهیم کرد.


کد مطلب: 768464

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/768464/مردم-فقط-منتظر-پیامک-واکسیناسیون-باشند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com