پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

عکس/ خم شدن ساق پای بازیکن اوکراین

چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 768452
مدافع وسط ۳۲ ساله تیم سوئد با یک تکل بسیار خشن پای آرتم بسیدین را هدف قرار داد؛ تکلی که زانوی بازیکن اوکراین برخورد کرده و صحنه بسیار دلخراشی را به همراه داشت.
عکس/ خم شدن ساق پای بازیکن اوکراین
به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه، دیدار تیم‌های سوئد و اوکراین در پایان نود دقیقه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و برای تعیین تیم برنده، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

سوئد که دو بار در نیمه دوم توسط فورسبرگ تا آستانه فروپاشی دروازه اوکراین پیش رفت، اما با بدشانسی به این مهم دست نیافت، با اخراج مدافع خود در دقایق ابتدایی وقت‌های اضافه، ۱۰ نفره شد.

مارکوس دانیلسون، مدافع وسط ۳۲ ساله تیم سوئد در اواسط نیمه اول وقت‌های اضافه با یک تکل بسیار خشن پای آرتم بسیدین را هدف گرفت؛ تکلی که به زانوی بازیکن اوکراین برخورد کرده و صحنه بسیار دلخراشی را به همراه داشت.

داور بازی بعد از بازبینی صحنه با کمک VAR خطای مدافع سوئد را حرکت غیر ورزشی تشخیص داده و او را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد تا سوئد ۲۲ دقیقه باقیمانده از وقت‌های اضافه را ۱۰ نفره بازی کند. دانیلسون پنجمین بازیکنی بود که در یورو ۲۰۲۰ پس از بازبینی صحنه در VAR از زمین بازی اخراج شد.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *