جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی:

داشتن موتورسنگین جرم نیست

چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 768428
جلسه کارگروه واردات موتورهای سنگین در وزارت ورزش برگزار شد.
داشتن موتورسنگین جرم نیست
به گزارش جهان نيوز، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در جلسه کارگروه واردات موتورهای سنگین در وزارت ورزش و جوانان که با حضور علی‌نژاد معاون وزیر و مدیر کل حراست و سایر اعضا تشکیل شد، با اشاره به مشکلات متعدد و تعهداتی که از سال‌های گذشته برای این بخش در فدراسیون به وجود آمده است گفت: با همه مواردی که الان فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و حراست و مجموعه های نظارتی برای ساماندهی این بخش با آن مواجه هستند به نظرم داشتن موتور سنگین جرم نیست و باید به جای برخورد و توقیف به سراغ فرهنگ سازی و حل مساله رفت و با آموزش و احترام، هزینه های اجتماعی و فردی این موضوع را کاهش داد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: استفاده قانونی و صحیح از موتورهای سنگین منافاتی با امنیت عمومی ندارد و با کمک نهادهای مسئول و ناظر و حراست و شورای امنیت کشور، با شناسنامه دار کردن اعضا و ورزشکاران این بخش، به دنبال ساماندهی بهتر آن هستیم و تصور می‌کنم با این کار که با همکاری ورزشکاران و صاحبان این وسیله که مرتبط با فدراسیون هستند، بتوانیم بسیاری از مشکلات فعلی را حل کنیم.

وی تصریح کرد: تمام مشکلات و ناهنجاری تعدادی از راکبان موتورهای سنگین به ورزش و فدراسیون باز نمی‌گردد و باید همه دارندگان این وسیله که ورزشکار و علاقمند آن هستند کمک کنند چهره بهتر و مطلوبی از این وسیله که باعث نشاط بسیاری از جوانان است با قانون‌مداری و همکاری با مسئولان، در نزد مردم و دیگران ترسیم شود. معتقدم به جای برخورد و توقیف باید فرهنگ سازی کرد و با آموزش واحترام، هزینه های اجتماعی آن را کاهش داد.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهد است شبها از صدای ناهنجار موتورسیکلت ها و خودروها که در اتوبانهای تهران کورس می گذارند آرامش نداریم و صدای ما هم به جایی نمی رسد .
ب
Iran, Islamic Republic of
جهان چرا درد دل مردم را نمیگذاری شاید کسی دلش بسوزد وکاری کند؟
علی
Iran, Islamic Republic of
...
United States
تا چند سال پیش مجوز مخصوص میخواست...
Iran, Islamic Republic of
آقای ناظمی شما میخوای فرهنگ سازی کنی؟ شما تو جامعه هستی که این موتور سوارها چگونه امنیت و آرامش مردم رو به سخره گرفتن حالا مونده موتورهای سنگین و راکبان قانون شکن و دلهره بیشتر مردم