پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۶

عاقبت همنشینی محسن هاشمی با دوست ناباب!

چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 768406
به پایان رسیدن تحمل مردم در مقابل فشارها"! گزاره‌ای است که سال‌ها مورد تمنّای فرماندهان "فتنه اقتصادی" و براندازان حاضر در هسته سخت اصلاحات بوده است و لکن آقایان به این آرزوی محال دست نیافته‌اند!
عاقبت همنشینی محسن هاشمی با دوست ناباب!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، محسن هاشمی، فعال اصلاح‌طلب، داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری و رئیس فعلی شورای شهر تهران در بخشی از یک مصاحبه با شماره سه‌شنبه گذشته روزنامه دولتی ایران پیرامون آینده "تهران" و دوره جدید شورای شهر اظهار کرده است:

"واقعیت آن است که در طول دهه گذشته، مسأله تحریم و پیامدهای آن مانند تورم، رکود و کاهش ارزش پول ملی ضربات سنگینی به اقتصاد کشور و طبیعتاً تهران زده و کرونا نیز مزید بر علت شده است، اگر ما نتوانیم این مسائل را حل کنیم و رشد اقتصادی کشور را که در دهه گذشته صفر بوده است به عددی بالاتر از متوسط ۵ درصد برسانیم با بحران جدی اقتصادی مواجه می‌شویم و تحمل اقشار متوسط و پایین‌تر از آن در برابر فشارهای اقتصادی و معیشتی به پایان می‌رسد؛ این مسأله روی تهران هم اثرگذار خواهد بود! "

*"به پایان رسیدن تحمل مردم در مقابل فشارها"! گزاره‌ای است که سال‌ها مورد تمنّای فرماندهان "فتنه اقتصادی" و براندازان حاضر در هسته سخت اصلاحات بوده است و لکن آقایان به این آرزوی محال دست نیافته‌اند!

و از همین روست که این آرزوی محال را به سطوح دیگر تسرّی داده‌اند تا شاید بواسطه قرار گرفتن مفهوم آن در لسان رجال سیاسی و مردم بتوان دیوار بلند مقابل آنرا فرو ریخت.

اما زهی خیال باطل...

که تحمل مردم ایران تمام نخواهد شد.

چه اینکه فشار و مشکل در همه کشورهای جهان وجود دارد و حتی در موارد مختلفی بسیار بیشتر از کشور ما! اما حتی در آن ممالک هم کسی به خود جرأت نمی‌دهد اینطور غیرت ملی و وحدت عمومی مردم را با چنین احتمالات بدخواهانه‌ای مورد تعرّض قرار دهد.

لازم به تأکید است که برخی محافل تحلیلی معتقدند رخدادهایی مثل تصمیم یک‌شبه و بدون پیوست بنزین در آبان ۹۸ و یا همینطور گرانی‌های بیقاعده در بازار، ‌ سیاه‌نمایی‌ها، ناامیدسازی‌ها، تعلل در برخی خدمترسانی‌ها به مردم در شهرداری و دادن آدرس مداوم "اعتراض خیابانی" به مردم تماماً برای به پایان رساندن تحمل مردم صورت گرفته است.

توطئه‌هایی که یا رسوا شده‌اند و یا در اصابت به دیوار غیر قابل نفوذ تحمل و بصیرت مردم منهدم شده‌اند.

از نظر ما تأکید بر گزاره غلط، غیر عقلانی و بدخواهانه "تمام شدن تحمل مردم" مساوی با تحریم انتخابات و خروج از مردمسالاری است و بایستی صاحبان چنین سخنانی مورد مؤاخذه قرار گیرند.

ما به آقای هاشمی این هشدار را می‌دهیم که همراهی و همزبانی با "فرماندهان فتنه اقتصادی" و به کسوت آنان درآمدن، موجب بدفرجامی و ننگ خواهد شد. همانطور که در فتنه سال ۸۸ شد...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
خانواده این اقا خواهر وبرادرش هم محکومین دادگاه مادرشان هم می گفتند مردم بریزند توی خیابان ها ودستور اشوب می دادندبنا براین گفتن این حرف ها ربطی به دوستان ناباب ندارد.
Iran, Islamic Republic of
دوست ناباب کجا بوده؟!.
Iran, Islamic Republic of
نه آقا همه چی آرومه ما همه خوشبختیم هر کس هم خلاف این را بگه قطعا و یقینا گرفتار دوست ناباب شده است
Romania
......
محمد
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
جهانیان لطفا سکوت کنید .!!