کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عاقبت همنشینی محسن هاشمی با دوست ناباب!

9 تير 1400 ساعت 8:54

به پایان رسیدن تحمل مردم در مقابل فشارها"! گزاره‌ای است که سال‌ها مورد تمنّای فرماندهان "فتنه اقتصادی" و براندازان حاضر در هسته سخت اصلاحات بوده است و لکن آقایان به این آرزوی محال دست نیافته‌اند!


به گزارش جهان نیوز به نقل از مشرق، محسن هاشمی، فعال اصلاح‌طلب، داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری و رئیس فعلی شورای شهر تهران در بخشی از یک مصاحبه با شماره سه‌شنبه گذشته روزنامه دولتی ایران پیرامون آینده "تهران" و دوره جدید شورای شهر اظهار کرده است:

"واقعیت آن است که در طول دهه گذشته، مسأله تحریم و پیامدهای آن مانند تورم، رکود و کاهش ارزش پول ملی ضربات سنگینی به اقتصاد کشور و طبیعتاً تهران زده و کرونا نیز مزید بر علت شده است، اگر ما نتوانیم این مسائل را حل کنیم و رشد اقتصادی کشور را که در دهه گذشته صفر بوده است به عددی بالاتر از متوسط ۵ درصد برسانیم با بحران جدی اقتصادی مواجه می‌شویم و تحمل اقشار متوسط و پایین‌تر از آن در برابر فشارهای اقتصادی و معیشتی به پایان می‌رسد؛ این مسأله روی تهران هم اثرگذار خواهد بود! "

*"به پایان رسیدن تحمل مردم در مقابل فشارها"! گزاره‌ای است که سال‌ها مورد تمنّای فرماندهان "فتنه اقتصادی" و براندازان حاضر در هسته سخت اصلاحات بوده است و لکن آقایان به این آرزوی محال دست نیافته‌اند!

و از همین روست که این آرزوی محال را به سطوح دیگر تسرّی داده‌اند تا شاید بواسطه قرار گرفتن مفهوم آن در لسان رجال سیاسی و مردم بتوان دیوار بلند مقابل آنرا فرو ریخت.

اما زهی خیال باطل...

که تحمل مردم ایران تمام نخواهد شد.

چه اینکه فشار و مشکل در همه کشورهای جهان وجود دارد و حتی در موارد مختلفی بسیار بیشتر از کشور ما! اما حتی در آن ممالک هم کسی به خود جرأت نمی‌دهد اینطور غیرت ملی و وحدت عمومی مردم را با چنین احتمالات بدخواهانه‌ای مورد تعرّض قرار دهد.

لازم به تأکید است که برخی محافل تحلیلی معتقدند رخدادهایی مثل تصمیم یک‌شبه و بدون پیوست بنزین در آبان ۹۸ و یا همینطور گرانی‌های بیقاعده در بازار، ‌ سیاه‌نمایی‌ها، ناامیدسازی‌ها، تعلل در برخی خدمترسانی‌ها به مردم در شهرداری و دادن آدرس مداوم "اعتراض خیابانی" به مردم تماماً برای به پایان رساندن تحمل مردم صورت گرفته است.

توطئه‌هایی که یا رسوا شده‌اند و یا در اصابت به دیوار غیر قابل نفوذ تحمل و بصیرت مردم منهدم شده‌اند.

از نظر ما تأکید بر گزاره غلط، غیر عقلانی و بدخواهانه "تمام شدن تحمل مردم" مساوی با تحریم انتخابات و خروج از مردمسالاری است و بایستی صاحبان چنین سخنانی مورد مؤاخذه قرار گیرند.

ما به آقای هاشمی این هشدار را می‌دهیم که همراهی و همزبانی با "فرماندهان فتنه اقتصادی" و به کسوت آنان درآمدن، موجب بدفرجامی و ننگ خواهد شد. همانطور که در فتنه سال ۸۸ شد...


کد مطلب: 768406

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/768406/عاقبت-همنشینی-محسن-هاشمی-دوست-ناباب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com