سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۶

اردکانیان در کابینه رئیسی هم حضور دارد؟

سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 768342
وزیر نیرو دولت روحانی از تصمیم جدی خود برای بازگشت به دانشگاه خبر داد.
اردکانیان در کابینه رئیسی هم حضور دارد؟
به گزارش جهان نيوز خبرآنلاین نوشت: در روزهایی که بازار گمانه زنی ها درباره کابینه ابراهیم رئیسی شلوغ شده است، مجتبی توانگر نماینده تهران و چهره نزدیک به قالیباف روز گذشته پیشنهادی متفاوت به رئیس جمهوری منتخب داد. 

مجتبی توانگر در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «در جهت تشکیل ⁧‫دولت فراگیر‬⁩ می توان همه نخبگان [ضمن حفظ انسجام کابینه افراد کارآمد، قوی و انقلابی] جریان رقیب را به کار گرفت. فهرست مفصلی وجود دارد: اردکانیان، ستاری، اسلامی، بی‌طرف و...»

این توصیه توئیتری توانگر به رئیسی اما با واکنش آقای وزیر نیرو همراه شد.
رضا اردکانیان که در ایام انتخابات نامش در لیست کاندیداهای احتمالی بود همان زمان اعلام کرد که قصد ادامه فعالیت اجرایی را ندارد و بعد از پایان دولت به دانشگاه باز خواهد گشت.

او با پایان رقابت های انتخاباتی همچنان بر موضع قبلی خود است و در پاسخ به پیشنهاد توانگر می گوید؛« در مناسبت های مختلف از سال گذشته و قبل از حتی طرح گمانه ها برای ثبت نام کاندیداها، قصد خود را برای خاتمه مسئولیت‌های اجرایی و غیر اجرایی و مراجعت به دانشگاه  اعلام داشته ام، لذا جنابعالی هم در انعکاس این قصد همراهی نمایید.»

اردکانیان این را هم تاکید می کند که خود را نیز «رقیب» هیچ جریان دلسوز و کاردان داخلی هم نمی دانم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
بله خب،
آقایون به عنوان همسانسازی حقوق اعضای هیات علمی وزارت علوم با وزارت بهداشت، حقوق اعضای هیات علمی ها رو بالا بردند و حالا تشریف میبرند دانشگاه..
Iran, Islamic Republic of
حقوق هییات علمی ها باید یکسان باشه وقتی کار یکسان میکنند.
Iran, Islamic Republic of
قحط الرجال مگه
محمد
Iran, Islamic Republic of
وزیری که در هتل اشرافی اسپیننتاس بخرج دولت ساکن است درسته؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
لطیفه قشنگی بود !!!
پیروز
Iran, Islamic Republic of
اردکانیان رو شاید خیلی ها قبول ندارند، ولی دکتر ستاری ، خودش شخصیتا از آدمای بی حاشیه، کاردرست و باسواد و فراجناحی کابینه فعلیه، بنظرم ایشون به درد آقای رئیسی میخورند