پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

درآمد ۸۳ میلیارد تومانی مجرمان فضای مجازی

سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 768325
۲۶۱ نفر از اراذل و اوباش در دومین مرحله طرح اقتدار توسط پلیس دستگیر شدند.
درآمد ۸۳ میلیارد تومانی مجرمان فضای مجازی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، مرحله‌ای دیگر از طرح اقتدار (دستگیری اراذل و اوباش) با مشارکت پلیس امنیت عمومی پایتخت برگزار شد.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ جزئیاتی از اجرای دومین مرحله از طرح اقتدار را امروز سه‌شنبه هشتم تیر ماه سال جاری در جمع خبرنگاران تشریح کرد.

سردار رحیمی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در پایتخت، پلیس با هر گونه اقدامات مزاحمان نوامیس با آنهابرخورد می‌کند.

وی افزود: ۲۶۱ نفر از اراذل و اوباش در دومین مرحله طرح اقتدار توسط پلیس دستگیر شدند.

درآمد ۸۳ میلیارد تومانی تبلیغ مجرمان فضای مجازی
فرمانده انتظامی پایتخت همچنین گفت: پلیس در بحث کنترل فضای مجازی و برخورد با متخلفان ۵۳ تارنما را شناسایی کرده و ۴۵ نفر از افرادی که فرهنگ اوباش گری را ترویج میکردند توسط پلیس دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: پلیس فتا از ابتدای سال ۶۵ نفر از عوامل گرداننده صفحات مجازی که به ترویج فرهنگ قمار و شرط بندی اقدام می‌کردند توسط پلیس دستگیر شدند و ۸۳ میلیارد تومان گردش مالی این مجرمان بوده است.

وی از دستگیری ۲۰ نفر از افرادی که خود را دارنده سوال و جواب کنکور معرفی و کلاهبرداری می‌کردند خبر داد.
 
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: ۹۳ نفر از این اراذل و مزاحمین نوامیس، ۵ نفر از حاملین سلاح‌های جنگی، ۳۷ نفر از توزیع کنندگان موادمخدر نیز در ادامه اجرای طرح اقتدار دستگیر شدند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: کشف ۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۷۸ قبضه سلاح سرد و همچنین کشف ۱۳ خودرو و موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه بی‌سیم از متهمان دومین مرحله طرح اقتدار پلیس کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: اصناف مختلف یکی از نشانگاههای پلیس در این مرحله از طرح اقتدار بود و در این راستا ۲۴ واحد صنفی که پاتوق اراذل بود را شناسایی و پس از دستگیری متهنان آن‌ها را پلمپ کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *