جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

دبیرکل نُجَباء: کوتاه نمی‌آییم و به هر حمله پاسخ دوچندان خواهیم داد

سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 768293
حجت‌الاسلام والمسلمین الکعبی با دعوت از کلیه دستگاه‌های نظامی برای پشتیبانی از مقاومت در احیای سیادت و تمامیت ارضی کشور، به اشغالگران متجاوز وعده داد که مقاومت نظامی حرف آخر را در میدان جنگ می‌زند و عراق را سربلند می‌کند.
نُجَباء: به هر حمله پاسخ دوچندان می‌دهیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی رزمندگان تیپ 14 الحشد الشعبی را فرزندان سیدالشهداء علیه‌السلام خواند و تصریح کرد: هدف قرار دادن این مرزبانان مجاهد، ثابت کرد که دولت خرفت آمریکا دنباله‌رو همان دولت نادان سابق است.

شیخ «اکرم الکعبی» با اشاره به اینکه سیاست شرارت‌بار و مداخله دزدانه در سرنوشت ملت‌ها جزو سرشت "شیطان بزرگ" است، ادامه داد: اشغالگران شرور بدانند که شهادت، مسیر ماست و ما کفن‌پوش برای نبرد بزرگ، غسل شهادت کرده‌ایم.

وی راهکار سیاسی برای اخراج اشغالگران را شکست‌خورده توصیف کرد و خطاب به دشمن آمریکایی افزود: تا آزادی کامل عراق از شر شما، عقب‌نشینی ‌نخواهیم کرد، کوتاه نخواهیم آمد و به هر حمله، پاسخ دوبرابری خواهیم داد. امروز مقاومت نظامی حرف آخر را در میدان جنگ می‌زند و عراق را سربلند می‌کند.

دبیرکل نُجَباء ضمن دعوت از همه دستگاه‌های نظامی عراق برای پشتیبانی از مقاومت در احیای سیادت و تمامیت ارضی کشور، به‌ طور خاص از مسئولان پست‌های ایست و بازرسی که عبور و مرور رزمندگان مقاومت را تسهیل می‌کنند، تشکر کرد.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *