پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

آمریکا ۶۰ کامیون حامل تجهیزات نظامی و لجستیک به پایگاه‌هایش در سوریه فرستاد

سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 768285
آمریکا ۲ کاروان مرکب از ۶۰ خودروی حامل تجهیزات نظامی و لجستیک را از عراق به پایگاه‌های غیرقانونی خود در استان الحسکه در شمال شرق سوریه فرستاد.
۶۰ کامیون لجستیک آمریکا وارد سوریه شد
به گزارش جهان نيوز، آمریکا بعد از ظهر دوشنبه دو کاروان مرکب از ۶۰ خودرو را از عراق وارد خاک سوریه کرد که حامل کمک‌های لجستیک برای پشتیبانی از پایگاه‌های غیرقانونی آن در منطقه الجزیره در شرق سوریه بود.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، نظامیان آمریکایی امروز دو کاروان حامل تجهیزات نظامی و مواد لجستیک را برای پشتیبانی از پایگاه‌های نظامی غیرقانونی خود در خاک سوریه وارد کردند.

بر اساس این گزارش کاروان نخست شامل ۴۰ خودرو از جمله کامیون‌های سرپوشیده یا حامل و یخچال و همچنین تریلی‌های حامل کانتینر بود و شماری از خودروهای زرهی گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه هم آن را پشتیبانی می‌کردند .این کاروان به سمت شهر رمیلان در شمال شرق استان الحسکه( در شمال شرق سوریه) حرکت می‌کرد.

سانا گفت: کاروان دوم شامل ۲۰ کامیون حامل مواد لجستیک و تجهیزات بوده و آن هم عازم رمیلان بود.

نیروهای اشغالگر ایالات متحده بارها و بارها برای تقویت حضور غیرقانونی خود در منطقه الجزیره سوریه و ادامه سرقت نفت و منابع زیرزمینی سوریه از طریق گذرگاههای غیرقانونی در مرز سوریه و عراق، کاروان‌های مرکب از کامیون‌های پر از سلاح، تجهیزات نظامی و لجستیکی وارد الحسکه می‌کنند. گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه(قسد) و دیگر گروه های مسلح فعال در این منطقه از آمریکا حمایت می‌کنند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *