جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

پیام رونالدو پس از حذف از یورو +عکس

دوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب: 768262
کریستیانو رونالدو پس از حدف از یورو 2020 از تماشاگران و طرفدارن پرتغال تشکر کرد و اظهار داشت که این گروه تمام تلاشش را برای صعود انجام داد.
پیام رونالدو پس از حذف از یورو  +عکس
به گزارش جهان نيوز، کریستیانو رونالدو پس از شکست مقابل بلژیک و حذف از رقابت‌های یورو 2020 از تماشاگران تمجید کرد. 

او در فضای مجازی نوشت:‌ما نتیجه‌ای که می‌خواستیم را بدست نیاوردیم، امتحان را رد شدیم و به چیزی که سزاوار بودیم نرسیدیم. اما ما افتخار می‌کنیم به این عملکردی که در یورو از خودمان نشان دادیم، از این راهی که طی کردیم. ما همه چیز را در بازی گذاشتیم تا بتوانیم دوباره قهرمان یورو شویم و این گروه از بازیکنان ثابت کردند که هنوز امید و خوشحالی برای پرتغالی‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد:‌طرفداران ما خستگی‌ناپذیر  از اول بازی ها تا انتها از ما حمایت کردند و این نمایش برای آنها بود. ما تا آخرین لحظه برای پیروزی جنگیدیم چون آنها به ما اعتماد داشتند.غیرممکن است به همه چیزی که بخواهیم دست یابیم ولی من اینجا از همه طرفداری‌ها تشکر می‌کنم وقدردان محبت آنها هستم. 

رونالدو نوشت: تبریک می‌گویم به تیم ملی بلژیک و برایشان آرزوی موفقیت در ادامه مسیر یورو. مثل همیشه ما قوی‌تر به مسابقات بازخواهیم گشت. جلو بر پرتغال.

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *