شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳
گروه های مقاومت عراق:

آمریکا طعم تلخ انتقام ما را خواهد چشید

دوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 768240
گروه های مقاومت عراق در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: ایالات متحده آمریکا پس از ارتکاب جنایت علیه حشد شعبی طعم تلخ انتقام ما را خواهد چشید.
تاکید مقاومت عراق بر انتقام سخت از آمریکا
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، گروه‌های مقاومت عراق امروز دوشنبه به تجاوز نظامی اخیر ایالات متحده آمریکا به مواضع حشد شعبی در مرزهای مشترک با سوریه واکنش نشان دادند.

بر اساس این گزارش، در بیانیه مشترک گروه‌های مقاومت عراق آمده است: ما بارها اعلام کرده‌ایم که تداوم حضور نظامی ایالات متحده آمریکا در خاک عراق با قانون اساسی این کشور در تعارض است.

گروه‌های مقاومت عراق در بیانیه مذکور تأکید کرده‌اند: از همین روی، دیگر در برابر اقدامات خصمانه و تجاوزات ایالات متحده آمریکا علیه عراقی‌ها سکوت نخواهیم کرد. این پیامی است که آمریکایی‌ها باید آن را درک کنند.
در این بیانیه تصریح شده است: آمریکایی‌ها همچنان هم به جنایات خود علیه مقاومت عراق ادامه می‌دهند. قطعاً انتقام خون شهدای حشد شعبی از آنها گرفته خواهد شد. دشمن آمریکایی طعم تلخ انتقام را خواهد چشید.

پیش از این، «کتائب سیدالشهداء» عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود: از این پس، جنگ ما با اشغالگران آمریکایی نامحدود خواهد بود. اولین گام در این زمینه، هدف قرار دادن جنگنده‌های متخاصم در آسمان عراق است.

گفتنی است، جنگنده‌های ایالات متحده آمریکا بامداد امروز مواضع حشد شعبی در منطقه البوکمال واقع در مرزهای مشترک سوریه و عراق را هدف قرار دادند. منابع سوری اعلام کردند که در این حمله یک کودک کشته و ۳ غیرنظامی زخمی شدند.

این در حالی است که طبق اعلام منابع عراقی، در جریان تجاوز نظامی ایالات متحده آمریکا به مرزهای مشترک سوریه و عراق، ۴ نیروی حشد شعبی به شهادت رسیدند. آمریکایی‌ها مدعی هستند که با هدف مبارزه با تروریسم این تجاوز نظامی را انجام داده‌اند!

تجاوز نظامی جدید ایالات متحده آمریکا به حشد شعبی در حالی اتفاق افتاد که احزاب و جریان‌های سیاسی همچنان خواستار خروج آمریکایی‌ها از خاک عراق هستند. در همین ارتباط، پیشتر «ایوب الربیعی» نماینده پارلمان عراق سخنانی را در خصوص تداوم حضور نیروهای نظامی آمریکا در این کشور مطرح کرد.

وی در این خصوص گفت: نیروهای ایالات متحده آمریکا قصد خروج از خاک عراق را ندارند. این درحالی است که مصوبه نمایندگان پارلمان بر لزوم خروج نیروهای بیگانه تأکید دارد.

این نماینده پارلمان عراق در ادامه سخنان خود یادآور شد: علیرغم اینکه اقشار مختلف عراق و جریان‌های سیاسی خواستار خروج آمریکایی‌ها از خاک خود هستند اما شواهد نشان می‌دهد که واشنگتن تمایلی به انجام این کار ندارد.
پیش از این، «هادی العامری» رهبر ائتلاف فتح عراق گفته بود: واقعیت آن است که مواضع آن در قبال آمریکایی‌ها کاملاً روشن است. ما معتقد هستیم که نظامیان آمریکا باید از خاک عراق خارج شوند.

رهبر ائتلاف فتح همچنین عنوان کرد: ما تحت هیچ شرایطی اشغالگری در خاک خود را نمی‌پذیریم. ما نمی‌خواهیم هیچ‌گونه رابطه نظامی با ایالات متحده آمریکا داشته باشیم. این موضع غیرقابل تغییر است.

العامری در ادامه سخنان خود یادآور شد: اگر نظامیان آمریکایی به صورت مسالمت آمیز از خاک عراق خارج نشوند، ما با مقاومت خود آنها را وادار به خروج از خاک عراق می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
United States
عملیات نظامی که شوخی ندارد!!! تهدید بی فایده است.... باید از اول می زدید...
Bulgaria
انتقام حق عراقی هاست متجاوزان باید تنبیه شوند