کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هراس ادامه دار صهیونیست‌ها از توانمندی حزب الله؛

ایجاد واحد ویژه سری در ارتش اسرائیل برای مقابله با توانمندی نظامی حزب الله

باشگاه خبرنگاران , 5 مرداد 1400 ساعت 16:00

بنا به افشای یک رسانه صهیونیست، ارتش این رژیم برای مقابله با قابلیت نظامی جنبش حزب الله لبنان به ایجاد یک واحد سری ویژه روی آورده است.


گروه بین الملل جهان نیوز: هراس از توانمندی نظامی جنبش حزب الله لبنان، رژیم صهیونیستی را بر آن داشته تا واحد ویژه مخفی را برای مقابله با این جنبش در ارتش خود ایجاد کند.

وب سایت عبری واللا امروز سه شنبه فاش کرد ارتش رژیم صهیونیستی یک واحد ویژه مقابله با حزب الله را ایجاد کرده است. این واحد ویژه سری که «ارواح» نام گرفته، از هفته آینده روند جذب نیروی خود را آغاز می‌کند.

این رسانه صهیونیست تشریح کرد هدف از تشکیل این واحد ویژه جنگیدن در مانور‌ها و نبرد‌های زمینی با در نظر گرفتن قابلیت‌های پیشرفته و متنوع اطلاعاتی حزب الله است.

بر اساس گزارش وب سایت واللا، واحد جدید در اصل در سال ۲۰۱۹ در چارچوب دکترین و برنامه آویو کوخای، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی وبه منظور توسعه قابلیت‌های سری این رژیم تأسیس شد. آنگونه که وب سایت واللا می‌گوید افسران و سربازان برتر از سایر واحد‌های نظامی، در چارچوب این واحد بکار گرفته می‌شوند.

این گزارش می‌افزاید در صورت درگیری نظامی یا جنگ، این واحد باید وظیفه ردیابی و رصد نیرو‌های مقابل و آشکارسازی مکان آن‌ها را با تمرکز بر واحد‌های نخبه حزب الله در شرایط پیچیده میدانی و جغرافیایی انجام دهد.

پیش از این نیز این رسانه صهیونیست در گزارشی تصریح کرد توانایی حزب الله کمتر از ارتش‌های معمول غربی نیست. حزب الله با توجه به اندازه خود، اما تحت بخش‌های محکم و استوار خود عملیات انجام می‌دهد.

نشریه صهیونیستی والا اعلام کرد: حزب الله دیگر همان سازمانی که در گذشته هم می‌شناختند، نیست؛ بلکه یک ارتش همه جانبه و یک سازمان آموزشی است که در حال نیل به نتیجه ساخت ارتشی منظم است.


کد مطلب: 768196

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/768196/ایجاد-واحد-ویژه-سری-ارتش-اسرائیل-مقابله-توانمندی-نظامی-حزب-الله

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com