کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تست عجیب عروس از داماد، عروسی را بهم ریخت!

باشگاه خبرنگاران , 5 تير 1400 ساعت 10:29

تست عجیب عروس از داماد در وسط جشن عروسی موجب بهم ریختن مراسم و پایان آن شد.


به گزارش جهان نیوز، با فرارسیدن فصل جشن‌های عروسی در کشور هند، گهگاهی انتشار اخبار برگزاری مراسم‌های عروسی عجیب و غریب به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. در حالی که چند روز پیش بود که ازدواج همزمان یک مرد هندی با دو دختر خاله خود خبرساز شده بود به تازگی اقدام عجیب یک عروس اهل این کشور که موجب نیمه کاره ماندن مراسم عروسی شد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

در این اتفاق که در منطقه «آرایا» در ایالت اوتار پرادش رخ داد پس از آنکه داماد موفق به خواندن یک روزنامه نشد عروس از ازدواج با وی منصرف و پایان مراسم را اعلام کرد. عروس پس از آنکه متوجه شد داماد برای خواندن روزنامه نیاز به عینک دارد از ازدواج با وی صرف نظر کرد.  این اتفاق زمانی رخ داد که عروس هنگام حضور داماد در محل جشن عروسی متوجه عینکی شده بود که او به چشم داشت. عروس که به عینکی بودن داماد مشکوک شده بود در مقابل همه مهمانان تصمیم گرفت بینایی همسر آینده خود را مورد آزمایش قرار دهد.

پس از آنکه داماد بیچاره بدون عینک موفق به خواندن روزنانه نشد عروس اعلام کرد حاضر به ازدواج با وی نیست. این در حالی بود که پدر عروس گفت  پیشتر یک بار داماد را با عینک دیده و هنگامی که از  او در مورد چرایی استفاده از عینک سوال کرد داماد به وی گفته بود که برای خوش تیپ شدن از این عینک استفاده می‌کند.



بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند در این اتفاق عجیب، نه تنها خانواده عروس از ادامه برگزاری مراسم جلوگیری کردند بلکه حتی شکایتی را بر علیه داماد و خانواده اش در اداره پلیس محلی مطرح کردند.


کد مطلب: 767944

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/767944/تست-عجیب-عروس-داماد-عروسی-بهم-ریخت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com