جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۲

مردی با ۳۸ زن رکورددار بیشترین ازدواج است +عکس

پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 767823
مرد هندوستانی با مرگ خود در سن ۷۶ سالگی ۳۸ زن را بیوه و ۷۶ کودک را یتیم کرد.
مردی با ۳۸ زن که رکورددار بیشترین ازدواج بود
به گزارش جهان نيوز، «زیئونا چانا»، یک مرد اهل ایالت میزروام هند که گفته می‌شود صاحب بزرگترین خانواده جهان بود در سن ۷۶ سالگی درگذشت. چانا که روز یکشنبه درگذشت در هنگام مرگ دارای ۳۸ زن، ۹۴ فرزند و ۳۳ نوه بود. مرگ چانا توسط «زورامتهانگا»، وزیر ارشد میزورام در توئیتر اعلام شد.

این وزیر محلی هند با انتشار پستی در توئیتر خود نوشت: «با قلبی اندوهگین، میزورام با آقای چانا ۷۶ ساله که دارای بزرگترین خانواده جهان با ۳۸ زن و ۸۹ کودک بود بدرود خواهد گفت. میزورام و روستای او در باکتاوانگ تلانگنوام به دلیل این خانواده به یک  جاذبه توریستی  بزرگ تبدیل شده اند. روحت در آرامش قربان!»

چانا که از او به عنوان صاحب بزرگترین خانواده در جهان یاد می‌شود در سال ۱۹۴۵ به دنیا آمده بود. او نخستین ازدواجش را زمانی که تنها ۱۷ سال داشت با دختری که سه سال از او بزرگتر بود انجام داد. آخرین ازدواج چانا نیز در سال ۲۰۰۴ انجام شده بود. چانا با خانواده بزرگ خود از جمله زنان و پسرانش در یک ساختمان بزرگ چهار طبقه که دارای ۱۰۰ اتاق بود زندگی می‌کرد. دختران چانا به همراه همسرانشان به صورت جداگانه و در مکان دیگری زندگی می‌کردند.



مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ع .م
Iran, Islamic Republic of
من میخواستم زن دوم بگیرم . ابروم بردند
Bulgaria
علی برکت ا................