جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
الخزعلی:

بستن رسانه‌های مقاومت نشان‌دهنده شکست آمریکا در میدان نبرد است

پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 767796
دبیرکل عصائب اهل الحق عراق گفت که اقدام آمریکا در بستن سایت‌های عراقی و ایرانی، حکایت از شکست آمریکایی‌ها در عرصه رسانه پس از شکست آنها در عرصه نظامی دارد.
بستن رسانه‌های مقاومت نشانه شکست آمریکاست
گروه بین الملل جهان نيوز: شیخ «قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در واکنش به اقدام اخیر سازمان ملل در حذف نام اسرائیل و عربستان از فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان اظهار داشت که شعارهای دروغین غرب درباره دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان روز به روز بیشتر عیان می‌شود.

وی در ادامه به بستن رسانه‌های مقاومت از سوی آمریکا اشاره کرد و تصریح کرد: این اقدام آمریکا صراحتا نشان می‌دهد که این کشور پس از شکستش در عرصه نظامی در برابر مقاومت به عرصه رسانه‌ای روی آورده است که البته این موضوه نیز حکایت از شکستش در میدان رسانه دارد و رسانه‌ها و شبکه‌های مقاومت توطئه‌های آنها را برملا کردند.

الخزعلی در صفحه توئیتر خود افزود: توطئه خطرناک بستن رسانه‌های مقاومت، حقیقت دشمنی و خصومت ریشه‌دار موجود در ذهن و جان صاحبان این توطئه را نشان می‌دهد.

نکته دیگری که در این خصوص باید به آن توجه کرد، حقیقت و خطرناک بودن نقش انگلیس در عراق است و تلاش انگلیسی‌ها برای مقابله با مذهب تشیع است.

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق عنوان کرد که گفت‌وگو با صاحبان این سناریوی خصمانه فایده‌ای ندارد، اما آنچه که مهم است وحدت کلمه و مواضع جبهه حق است؛ هر چند یقینا همه جبهه‌های حق به دلایلی متعدد مواضع واحد ندارند.

وزارت دادگستری آمریکا اخیرا شبکه‌ها و رسانه‌های محور مقاومت شامل پایگاه اینترنتی رسمی کتائب حزب الله عراق، آژانس خبری المعلومه و کاف مدیا عراق، پایگاه اینترنتی شبکه العالم، المسیره یمن، اللؤلؤة بحرین، فلسطین الیوم و الکوثر را از دسترس خارج کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *