جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

"زیر خاکی" هنوز ظرفیت ادامه کار را دارد

يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 767353
آخرین قسمت "زیرخاکی۲" روی آنتن رفت و موجی از درخواست‌ها به صفحه کارگردان سریال ارسال شد؛ وقتی مخاطبان خواستار ساخت فصل سوم ماجراهای فریبرز باغ‌بیشه‌اند.
"زیر خاکی" هنوز ظرفیت ادامه کار را دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بسیاری از کارهای تلویزیونی به سریال‌های دنباله‌داری تبدیل شدند که مخاطب منتظر قسمت بعدی آن می‌ماند؛ یکی از آن آثار، "زیر خاکی" است که از شبِ گذشته همزمان با پخش آخرین قسمت از این سریال، موجی از درخواست‌ها به صفحه جلیل سامان نویسنده و کارگردان سریال ارسال شد، حتی برخی از این فرصت استفاده کردند و برای این کارگردان نوشتند سریالی مثل "نفس" را که پیش از آن ساخته بود آن مجموعه را هم ادامه بدهد.

البته آخرین قسمت سریال هم طوری تمام شد که بتوان منتظر فصل‌های بعدی آن ماند؛ چرا که سکانس پایانی سریال "زیر خاکی2" نیز با اسیر شدن جمشیدی و برق‌نورد توسط نیروهای بعثی عراق همراه بود. اگر "سامان" بخواهد این سریال را ادامه بدهد همچون فصل دوم می‌تواند از فضای جنگ وارد داستان اصلی بشود؛ چرا که حالا فریبرز باغ‌بیشه و همه اتفاقاتش به اردوگاه اسرای جنگی رسیده‌اند و اشتباه گرفتن او با یکی از فرماندهان ارشد، سوژه‌ای جالب و جذاب است. 

هومن برق‌نورد در جریان این سریال هم توانمندی خودش را نشان داد و هم اینکه به‌غیر از بهنام تشکر می‌تواند زوجِ خوبی برای بازیگران دیگری همچون پژمان جمشیدی باشد، البته او از پنجم تیرماه با سریال "دودکش2" به آنتن سیما می‌آید.
 

احتمالاً تلویزیون برنامه‌ریزی برای حفظ برندهای مناسب و جذابی مثل "زیرخاکی" کنار ادامه دادن "نون‌خ" و حتی "پایتخت" خواهد داشت.

"زیرخاکی" روایتگر بلندپروازی‌های مردی جاه‌طلب و سربه‌هوا به‌نام فریبرز (فری خاکی) است که می‌خواهد با پیدا کردن گنج، یک‌شبه ره صدساله را برود. در فصل اول فریبرز به‌واسطه برادرش که یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی است، درگیر ماجراهایی می‌شود که به‌موازات تلاشش برای یافتن گنج، او را ناخواسته وارد مبارزات انقلابی می‌کند.

این ماجراها پس از پیروزی انقلاب نیز ادامه پیدا می‌کند تا اینکه شرایطی رقم می‌خورد که او را ناگزیر به خروج از کشور می‌کند. این تصمیم او با آغاز جنگ تحمیلی همزمان می‌شود و فصل دوم در ادامه قصه فصل اول و در سال 1359 رقم خورد و به جنگ تحمیلی پیوند داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خيلي بي مزه بود
United States
هفت سامورایی سینمای کمدی ایران
بهنام تشکر...... هومن برق نورد.... بیژن بنفشه خواه.....امین حیایی....بهرام افشاری...... جواد عزتی.....و پژمان جمشیدی ...چه فیلمی بشه....