سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

پیام تبریک زهره الهیان به آیت‌الله رئیسی

يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 767350
زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم تهران در پیامی پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.
پیام تبریک زهره الهیان به آیت‌الله رئیسی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

مردم شریف ایران
کاندیداهای محترم انتخابات 1400
دست اندرکاران برگزاری انتخابات و ناظران محترم شورای نگهبان
برنده این انتخابات ، ملت ایران تحت رهبری زعیم عالیقدر حضرت آیت الله خامنه ایی است که به درستی در بزنگاه های حساس ، کشتیبان انقلاب اسلامی ایران را یاور و سهم خود را در تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران ادا نمودند.

ملتی غیور ، امیدوار ، مومن و انقلابی که بر عهد 40 ساله خود وفادار ، پایدار و مصمم است و نگهبان خون شهیدان سرافراز ایران است.

اینجانب به عنوان یک ایرانی و وکیل شما مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی ، این موفقیت و حضور گرانقدرتان را خصوصا به کاندیداهای محترم که رای اکثریت مردم را بدست آوردند تبریک عرض میکنم.

جا دارد ، ضمن آرزوی توفیق و سلامتی این موفقیت را به صورت ویژه محضر آیت الله رئیسی ، منتخب سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران ، تبریک عرض نموده و یادآور شوم که امید مردم مومن ایران ، گسترش عدالت اسلامی و تحقق شعائر انقلاب و حفظ و حراست از ارزشهای شهیدان گلگون کفن ایران است. مردم ایران به شعارهای انتخاباتی شما ، مانند گسترش عدالت در جامعه و مبارزه با فساد و رانت خواری ، ارتقا معیشت و سطح زندگی مردم ، رفع مشکل بیکاری و پرهیز از جدال و تفرقه و تبعیت از ولی فقیه و رهبر دوراندیش جمهوری اسلامی رای داده اند و انتظار دارند که با توکل بر خدا و تشریک مساعی مدیران و مسئولان جبهه انقلاب نتیجه اعتماد خود را ببینند.

به امید موفقیتهای بزرگتر و چشمگیر جمهوری اسلامی ایران و گسترش عدل و آزادی برای همه مردم جهان و ظهور منجی عالم بشریت ، حضرت حجت علیه السلام روحی فداه

زهره الهیان
نماینده مردم شریف تهران،‌ری، شمیرانات،‌اسلامشهر و پردیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *