پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲۷
۸۷
اعلام رسمی نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

رئیسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رأی رئیس جمهور شد

شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۰۳
کد مطلب: 767182
نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزیر کشور اعلام شد.
رئیسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رأی رئیس جمهور شد
گروه سیاسی جهان نيوز:  رای‌گیری انتخابات 1400با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای برگزار شد.

به گزارش جهان نيوز، حدود ۶۶ هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست‌جمهوری و حدود ۷۵ هزار شعبه برای انتخابات شوراهای شهر و روستا، آرا مردم را در سراسر کشور اخذ کردند.

تعداد واجدین شرایط که طبق قانون می‌توانند رأی دهند، ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد ۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر آقایان و ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۲۶۹ نفر بانوان هستند.

آمار نهایی انتخابات اعلام شد/ رئیسی با 17 میلیون و 900 هزار رأی رئیس جمهور شد
عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با 17 میلیون و 926 هزار و 345 رأی حائز مقام اول و از طرف مردم عزیزمان امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شدند.

 عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، عصر امروز (۲۹ خرداد) با حضور در جمع خبرنگاران، آمار نهایی انتخابات ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

رحمانی فضلی گفت:  از کل واجدین شرایط حضور در انتخابات که 59 میلیون و 310 هزار و 307 نفر بودند، کل آراء مأخوذه 28 میلیون و 933 هزار و چهار نفر بوده است که مشارکت 48/8 را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: آقای سید ابراهیم رئیسی با 17 میلیون و 926 هزار و 345 رأی حائز مقام اول و از طرف مردم عزیزمان امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شدند.

وزیر کشور افزود: آقای محسن رضایی میرقائد 3 میلیون و 412 هزار و 712 رأی کسب کرده است و آقای عبدالناصر همتی 2 میلیون و 427 هزار و201 رأی بدست آورده است.

رحمانی فضلی ادامه داد: آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نیز 999718 رأی بدست آورده است و بقیه آراء، باطله محسوب می‌شود که 3726870 رأی را شامل می‌شود.

سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران
سید ابراهیم رئیسی در آذرماه سال ۱۳۳۹ هجری شمسی در خانواده‌ای روحانی در شهر مشهد و در محله نوغان دیده به جهان گشود. پدر و مادر ایشان از سلاله سادات حسینی هستند و نسبتش از هر دو طرف به حضرت زید بن علی بن الحسین (ع) می‌رسد. او در ۵ سالگی پدر خود را که از روحانیون مشهد بود از دست داد.

ایشان تحصیلات ابتدایی را در مدرسه جوادیه گذرانده و تحصیل در علوم حوزوی را در مدرسه نواب و سپس در مدرسه آیت الله موسوی‌نژاد شروع نمود. در سال ۱۳۵۴ جهت ادامه تحصیلات به حوزة علمیة قم، مدرسه آیت الله بروجردی رفت و مدتی نیز در مدرسه‌ای که با مدیریت آیت الله پسندیده و در واقع با نظر امام خمینی (ره) اداره می‌شد، اشتغال به تحصیل داشت.

سید ابراهیم رئیسی از درس خارج اصول آیت الله سید محمدحسن مرعشی شوشتری و آیت الله هاشمی شاهرودی و خارج فقه آیت الله آقا مجتبی تهرانی و آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انفلاب استفاده کرده است علاوه بر این ایشان با اتمام دوره سطح حوزه توانست به دوره کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی راه یافته و پس از دفاع از پایان نامه خویش با عنوان «ارث بلا وارث» در سال تحصیلی ۱۳۸۰ با قبولی در کنکور دکترای مدرسه عالی شهید مطهری در رشته فقه و حقوق خصوصی ادامه تحصیل دهد.

ایشان با تکمیل تحقیقات خود در حوزه فقه و حقوق، موفق به اخذ مدرک عالی‌ترین سطح آموزشی حوزه (سطح چهار) شد و در نهایت رساله دکترای خود را با عنوان «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» دفاع نمود.

سید ابراهیم رئیسی با رای قاطع مردم کشورمان به عنوان هشتمین رئیس جمهوردر جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.
بیش از ۵۴ درصد مردم استان اردبیل در انتخابات شرکت کردند
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: بیش از ۵۴.۳ درصد مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت داشتند.
بهروز ندایی روز شنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از مشارکت مردم اعلام کرد: با توجه به اینکه در استان اردبیل یک میلیون و یک هزار و ۴۷۰ نفر واجد شرایط رای دادن بودند، ۵۴۲ هزار و ۹۲۶ رای ماخوذه داریم.

وی با اشاره به آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افزود: تا این لحظه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با ۳۰۷ هزار و ۳۹۳ رای، عبدالناصر همتی ۸۸ هزار و ۱۹۸ رای، محسن رضایی میرقائد ۵۴ هزار و ۱۵۲ رای و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۲۰ هزار و ۳۰۰ رای به خود اختصاص دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: بیشترین مشارکت مربوط به شهرهای سرعین و نیر با ۹۲ و ۹۰ درصد و کمترین میزان مشارکت مربوط به شهرستان اردبیل با ۴۶ درصد بود و از نظر گروه‌های سنی نیز افراد ۳۵ تا ۴۵ سال با ۱۳۶ هزار و ۱۴۷ رای بیشترین مشارکت را ثبت کردند.
 
خراسان‌جنوبی؛ رتبه نخست مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰
رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی در خصوص مشارکت مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: تاکنون استان خراسان‌جنوبی رتبه اول مشارکت را براساس تعرفه‌های مصرفی داشته و مردم این استان در انتخابات امسال، بیش از ۷۴ درصد مشارکت داشته‌اند.

مشارکت ۶۱ درصدی گلستانی‌ها در انتخابات ۱۴۰۰
هادی حق شناس اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار تعرفه در گلستان مصرف شده که نشان از مشارکت نزدیک به ۶۱ درصد مردم استان در انتخابات است.

استاندار گلستان افزود: شمارش آرا در بساری از روستاها به اتمام رسیده است.

 ۴۴ درصد مردم اصفهان در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت داشتند
حیدرعلی قاسمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه رأی گیری در استان اصفهان تا ساعت ۲ بامداد ادامه داشت، اظهار داشت: خوشبختانه مردم استان با بینش و فهم خوب سیاسی که داشتند مشارکت خوبی را از خود نشان دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: ۴۴ درصد از افراد واجد شرایط رأی دادن در استان اصفهان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پای صندوق رأی آمدند.

مشارکت ۵۶.۹۳ درصدی گیلانیان در انتخابات ریاست جمهوری
محمود قاسم نژاد صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرکت یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۶۹ نفر در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این میزان مشارکت ۵۶.۹۳ درصد گیلانیان در این انتخابات بوده است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان به مشارکت گیلانیان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به همین اندازه است، گفت: یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۴۴۸ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا شرکت داشتند.

مشارکت ۵۵ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۰
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بیش از دو میلیون و ۵۲۰ هزار نفر از مردم خراسان رضوی یعنی نزدیک به ۵۵ درصد واجدان شرایط در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان این‌که ۵۱ درصد زنان و ۴۹ درصد مردان در انتخابات ۱۴۰۰ خراسان رضوی مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: ۱۴ درصد ۱۸ تا ۲۵ سال، ۴۷ درصد ۲۵ تا ۴۵ سال، ۲۹ درصد ۴۵ تا ۶۵ سال و ۱۰ درصد شرکت کنندگان بالای ۶۵ سال سن داشتند.

مشارکت ۶۳ درصدی مردم ایلام در انتخابات
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام از مشارکت ۶۳ درصدی مردم ایلام در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، سیدصادق موسوی صبح امروز شنبه، از حضور حدود ۶۳ درصدی مردم استان ایلام در انتخابات خبر داد.
انتخابات ۱۴۰۰ در ۱۲ شهرستان، ۲۷ بخش، ۲۷ شهر و ۳۵۶ روستا در استان ایلام برگزار شد.
در این انتخابات ۴۵۹ هزار و ۵۷۳ نفر در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای بودند.
 
۶۵ درصد مردم خراسان شمالی در انتخابات حضور یافتند
استاندار خراسان شمالی گفت: بالغ بر ۴۲۰ هزار نفر و تقریباً حدود ۶۵ درصد از مردم استان در انتخابات شرکت کردند؛ البته این عدد، عدد دقیق نیست.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از شهرستان‌ها در میزان مشارکت فوق العاده عمل کرده اند اما در برخی شهرها دچار مشکل بودیم که آسیب شناسی ها صورت خواهد پذیرفت.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: میزان دقیق آرا هنوز مشخص نبوده و در حال شمارش است اما میزان مشارکت انتخابات امسال در استان بیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ است.
وی افزود: بالغ بر ۴۲۰ هزار نفر و تقریباً حدود ۶۵ درصد از مردم استان در انتخابات شرکت کردند؛ البته این عدد، عدد دقیق نیست.

58 درصد مشارکت در هرمزگان
رئوفی رییس ستاد انتخابات هرمزگان ضمن اعلام پایان رای گیری در این استان اظهار کرد: مشارکت هرمزگانی ها تا ساعت ۲ بامداد به ۵۸ درصد رسید. با توجه به اینکه ثبت آرای آفلاین نیز ادامه دارد پیش بینی می شود که این رقم افزایش یابد.
 
57 درصد مشارکت در زادگاه حاج قاسم
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: بیش از یک میلیون و ۲۵۳ هزار نفر نسبت به اخذ تعرفه در استان اقدام کرده اند که نشان دهنده مشارکت 57 درصدی است.
 
مشارکت ۴۴ درصدی از آذربایجان شرقی
استاندار آذربایجان شرقی میزان مشارکت مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد را تا ساعت ۲۴ نزدیک به ۴۴ درصد اعلام کرد.
 
مشارکت ۵۰ درصدی در قزوین
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: علیرغم مشکلات ناشی از کرونا، میزان مشارکت مردم استان قزوین از ۵۰ درصد فراتر رفت.
 
مشارکت انتخاباتی سمنانی‌ها به ۵۴ درصد رسید
دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: بالغ بر ۵۴ درصد واجدان شرایط رای دادن در استان تا ساعت یک بامداد امروز شنبه در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند.
سید عباس دانایی بامداد شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: طبق آخرین آمار در دسترس، نزدیک به ۲۸۰ هزار نفر یعنی بالغ بر ۵۴ درصد واجدان شرایط رای دادن در استان سمنان، تا حدود ساعت یک بامداد شنبه در انتخابات شرکت کردند و رای خود را به صندوق ها ریختند.
 

 

این گزارش تکمیل می‌شود...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی
و به امید فرج و گشایش مشکلات جامعه
Canada
شوراها را هم به پای ریاست‌جمهوری نوشتید؟
Iran, Islamic Republic of
نه داداش
اگه شورا و میان دوره ای مجلس و خبرگان هم نبودددددد
باز رای میدادیم
Iran, Islamic Republic of
کسی که رییس جمهور نمی خواد بعد شورا میخواد چکار کنه؟ ضمنا مگه دفعات قبل طور دیگه ای بود.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چیه ؟ هنگ کردی؟! .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
۵۹میلیون واجد شرایط فقط ۲۸ ملیون رای ؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم این امار اولیه هست هنوز آمار ها در حال شمارش زیاد عجله نکن
دانیال
Iran, Islamic Republic of
تعداد شرکت کنندگان بالای 30 میلیون نفر است که یعنی بیش از 50 درصد مردم در انتخابات مشارکت کرده اند که آماری قابل قبول است.
Iran, Islamic Republic of
مهم اینه که دشمنان تحقیر شدند. دشمنان ضایع شدند. بدخواهان نظام مایوس شدند..
Iran, Islamic Republic of
تا اینجا28میلیون رای دادن فعلا که چیزی معلوم نیست
عزیز
Iran, Islamic Republic of
تبریک به حجت الاسلام رئیسی
Iran, Islamic Republic of
ببین معلومه اصلا در انتخابات شرکت نکرده ای .
اردلان
Iran, Islamic Republic of
نظرت کاملا درسته.....!!
Iran, Islamic Republic of
اونی که منفی دادی
وات د فاز
Iran, Islamic Republic of
فاز آلبانی نشین
Iran, Islamic Republic of
جمع کل آرای کاندیداها با آرای باطله آون چیزی که گفتن نمیشه. .
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله و له الشکر
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی
چرا اینقدر دیر شروع کردید؟
United States
قطعا در حاشیه ها روستاها و شهرستانهای کوچک میزان مشارکت بالاتر است.
Iran, Islamic Republic of
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
در تیتر نوشته اید" نتایج لحظه به لحظه شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰" ولی در متن این نتایج وجود ندارد.
مریم اسمعیلی بندری
Iran, Islamic Republic of
این بود وعده ای که کرده بودیم؛
انتقام _سخت
به نیابت از حاج قاسم آمدیم
در انتخابات شرکت کردیم تا بگوییم ما راه سرخ شهیدان را با انتخاب درست ادامه میدهیم و پای انقلاب و آرمانهایمان هستیم
ایستاده ایم تا آخرین قطره ی خونمان و سرنوشتمان را خودمان رقم میزنیم
Iran, Islamic Republic of
./..
مختار
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ کدخدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
لایک
سکینه قاسمعلیزاده 09141105013
Iran, Islamic Republic of
باسمه تعالی همیشه بوده ام و تا آخرهستم اگرسرم را رهبر بخواد فداش می کنم آرزو دارم مثل شهید حججی شم صبح ساعت 8 دادم یا ابوالفضل آذربایجان یک کلام رئیسی و السلام
فریاد
Iran, Islamic Republic of
آقای همتی ومهرعلیزاده

مردم به دکتری اقتصاد نه محکم گفتند .
Iran, Islamic Republic of
ما به دکتری اقتصاد و یا هر دکتری دیگر نیاز نداریم ما به انسانهای متعهد و سلامت نیاز داریم. انسان متعهد افراد متخصص را استخدام مینماید.
فریاد
Iran, Islamic Republic of
...
پیشگو
Iran, Islamic Republic of
تعاداد آرای کاندیدای روکشی معرف مقبولیت اجتماعی دولتی است که شب می خوابید وصیبح که بیدار میشد تازه می فهمید بنزین گرون شده
.!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم انشالله دراین دولت می فهمند که چه اشتباهی کردن هشت سال پیش...!!
Iran, Islamic Republic of
انشالله
Iran, Islamic Republic of
الان این کجاش لحظه به لحظه آمار و نتایج و غیره بود ؟!!!!
لطفا درست تیتر بزنید
ايراني
Iran, Islamic Republic of
آفرين بر مردم بيدار سرزمينم كه با حضورشان خيالات باطل دشمنان داخلي و خارجي را نقش بر آب كردند .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
آفرین به جناب زاکانی وجلیلی
آفرین به خواص بابصیرت
آفرین به دریا دلان بسیجی
آفرین به شب شکنان سیاست
آفرین غیور مردان ساده زیست
آفرین به سینه های آماج گلوله کفر وکینه ونفاق
وهزار آفرین به جناب رییسی معلم اخلاق وانصاف
Iran, Islamic Republic of
/.....
حسات
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این بزرگواران و نیز:
-آفرین به مهر علیزاده که فضارا خلوت کرد
-آفرین به قاضی زاده هاشمی که تا آخر ایستاد و فضا را برای انصراف سایرین فراهم نکرد
-آفرین به همتی که باوجود اینکه میدانست رای نداره ولی تا آخر ایستاد و فضای اانتخابات را تک قطبی نکرد
-آفرین به رضایی که با تداوم حضور خود شور انتخاباتی آفرید
-و آفرین طلایی به رئیسی که با متانت و اعتمادآفرینی نظر هموطنان را جلب کرد.
United Kingdom
.....
شاهزاده
Iran, Islamic Republic of
از جناب آقای رییسی عاجزانه می خواهیم درصورت انتخاب شدن ،ستون وخیمه دولتشان را افرادی فسادستیز همچون زاکانی قراردهند
Iran, Islamic Republic of
...
رحیم
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله. انتخابات شورای شهر باید هفته آینده باشد. چرا نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ اصلاحات شکست خورد. آماده افزایش قیمتها باشید.!!!!!
.....
فهیم
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شرف مردم غیرتمند که با همه مشکلاتی که دولت موجود ایجاد کرد با شرکت در انتخابات دل رهبر را شاد کردند
مختار
Iran, Islamic Republic of
از امروز به فضل خدا ، خواب راحت غارتگران بیت المال را به کابوسی
وصف ناشدنی تبدیل خواهم کرد....!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
منتظریم جوانان را شاغل کنید مسکن همه را تامین‌کنید
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
چرا نتیجه اولیه اعلام‌نمیشه؟ دلیل این همه تاخیر چیه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
امار مشارکت بیشتر از این حرفهاست.
Iran, Islamic Republic of
اقا چرا برخلاف همیشه نتیجه و میزان رای هر کاندیدا رو نمیگن و فقط دارن تبریک میگن؟؟؟ اینم مدل جدیده؟
خدا به جناب آقای قاضی زاده هاشمی عمر باعزت بدهد اگر ایشان انصراف می داد با آخر شدن همتی وزن سیاسی و اجتماعی اصلاح طلب ها در یک رقابت روشن و غیر هیجانی کاملا برای ملت ایران و جهان عیان می شد و حضرات یاد می گرفتند که پاشون را اندازه گلیمشون دراز کنند .
حسات
Iran, Islamic Republic of
خداوند به جناب قاضی زاده عزت دهد که با بصیرت تا پایان صبر کرد.
پیر روزگار
Iran, Islamic Republic of
....
وقتی فکر می کنم اگر سال 84 قالیباف انتخاب می شد و 92 آیت الله رئیسی النا ایران کجا بود دوست دارم سرم را بکوبم به دیوار . امان از رفتارهای هیجانی ، وای بر رسانه های زنجیره ای .
رادی
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله. حق به حق دار رسید. الحمدلله.
رای من جمهوری اسلامی
Iran, Islamic Republic of
نفر دوم آرا باطله است.چرا آرا باطله اعلام نکردید؟
من رای باطله دادم.حق دارم بدانم رای ما چقدر شده؟
ما دوم هستیم.چرا آرا ما را اعلام نکردید؟
Denmark
خودت میگی باطله ، باطله که ارزش نداره .!
مهدی
Moldova, Republic of
ما در دو لذت و همچنین دو ثواب سهیم هستیم
1-رای دادن که اعتبار نظام هست
2-رای دادن به رئیسی که ضد فساد و رانت و ...هست
شما در یک ثواب شریک هستی اونم رای دادن
اما شما هم در لذت رای آوردن جناب رئیسی شریک باش و لذت ببر
باز دمت گرم که رای دادی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خیلی وقت بود که منتظر این لحظه بودیم . از دیشب قرآن به سر بودیم که رییسی رای بیاره . خدا رو شکر ایشون رای آورد .
محسن
Iran, Islamic Republic of
خدا را شُکر که آیت الله رئیسی رای آوردند.
موفق باشند انشاءالله.
Iran, Islamic Republic of
یعنی خدایی فکر میکردی یکی دیگه رای میاره؟!
Iran, Islamic Republic of
میگن کرونا مشارکت رو کم کرده در صورتی که اصلا اینجوری نیست،....
Iran, Islamic Republic of
چرا تا الان نتیجه نهایی َشمارس رو اعلام نکرده اند؟.
Iran, Islamic Republic of
تبریک میگم
امیدوارم در دولت آقای رییسی از افراد پرتوانی همچون زاکانی، جلیلی، قاضی زاده و رضایی استفاده بشه
Iran, Islamic Republic of
اون که حتما
Iran, Islamic Republic of
سوالی داشتم، آیا در دولت آقای رئیسی دکتر محسن رضایی با توجه به اقتصاددان بودنش میتونه به عنوان وزیر
اقتصاد به مجلس معرفی وسپس رای بیاورد.
اینجوری شاید دولت بتونه از وعده رضایی به مردم هم استفاده کنه
مثل یارانه ۴۵۰هزار تومانی
Iran, Islamic Republic of
موافقم
United Kingdom
.....
...

نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
چرا نتایج انتخابات رئیس جمهور به طور فله ای اعلام می شود؟ اینطوریش را ندیده بودیم.
Iran, Islamic Republic of
......
کسری بخشنده
Romania
فقط رئیسی
Iran, Islamic Republic of
صبح گفتند صندوق هایی که تا دیر وقت رای می دادند هنوز اضافه نشده. و الان که شمارش آنها تمام شده و آمار نهایی اعلام شده را نتیجه نهایی کمتر شده؟!!
Iran, Islamic Republic of
سلام علی ابراهیم.
ملت پیروز است
Iran, Islamic Republic of
مبارک است انشاءالله به امید روزهای بهتر برای یکایک هموطنانم.
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی حاج قاسم دیگر مرد میدان با مردم میدان کشور را به اوج اقتدار برسانیم.
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
آقا این جمع آرا درست نیست. 440 هزار رأی اختلاف بین مجموع اعلام شده و جمع آرای کاندیداها و آرای باطله وجود داره. لطفا پیگیری کنید.
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا رئیسی تبریک.
موفق باشید انشاءالله.
ترلان
Iran, Islamic Republic of
ما فقط فقط بخاطر عشق رهبر و سردار رفتیم پای صندوق رای
Russian Federation
طبق خبرهای غیر رسمی، مشارکت 52 درصد بوده.
Iran, Islamic Republic of
کاش سال ۹۲ جلیلی یا قالیباف یکیشون به نفع دیگری کنار میرفت که آراء شکسته نمیشد و ...
Iran, Islamic Republic of
با این همه کار شکنی مردم امدند و رای دادند . ۵۰ درصد به بالا بوده و چرا اینجور اعلام کردند خدا بهتر می دونه . ایا جوابگو هستند چرا حوزه ها با تاخیر رای گیری را شروع کردند . .
Iran, Islamic Republic of
کاش امور رای گیری ، به یک گروه مستقل واگذار گردد .!!!!!