جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واژگونی مینی‌بوس حامل صندوق سیار انتخابات

جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب: 767165
واژگونی مینی‌بوس حامل صندوق سیار و عوامل اخذ رای به دلیل سهل انگاری راننده در یکی از مسیرهای روستایی دیواندره واژگون شد، متاسفانه در این سانحه رانندگی یک نفر جان خود را از دست داد و ۶ نفر زخمی شدند.
واژگونی مینی‌بوس حامل صندوق سیار انتخابات
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، امروز یک دستگاه مینی‌بوس که برای جمع‌آوری رأی روستاییان بخش کرفتو از توابع شهرستان دیواندره با حضور ۱۶ نفر از عوامل اجرایی و انتظامی در حال تردد بوده، به دلیل سهل‌انگاری راننده واژگون شده و یک فوتی و ۶ زخمی برجا گذاشته است.

فرمامدار دیواندره ضمن تایید این خبر، گفت: این حادثه در مسیر روستای «خاکی بیک» این شهرستان اتفاق افتاد و متاسفانه مسئول نظم و امنیت این اکیپ در دم جان باخت.

به گفته جمال ارشدی، ۶ نفر دیگر از عوامل اجرایی این صندوق مجروح شده و به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان منتقل شدند و ۹ نفر دیگر نیز که جراحاتی داشتند، به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

به گفته وی، پس از این حادثه  اکیپ دیگری جایگزین شد، هم اکنون رأی گیری در روستاهای بخش کرفتو شهرستان دیواندره بدون مشکل در جریان است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *