چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
در حسینیه جماران؛

وزیر ورزش رأی خود را به صندوق انداخت +عکس

جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 767066
وزیر ورزش و امور جوانان صبح امروز با حضور در حسینیه جماران رأی خود در انتخابات ریاست جمهوری را به صندوق انداخت.
وزیر ورزش رأی خود را به صندوق انداخت +عکس
به گزارش جهان نيوز، مسعود سلطانی فرد وزیر ورزش و امور جوانان صبح امروز (جمعه) با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در حسینیه جماران رأی خود را به صندوق انداخت.

بر اساس گزارش تسنیم، وزیر ورزش و جوانان پس از اینکه آرای خود را در حسینیه جماران به صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران گفت: امروز مردم در یک رفراندوم بزرگ و سرنوشت‌ساز برای تثبیت پایه‌های نظام حتما شرکت گسترده خواهند داشت تا برگ زرین دیگری در را تاریخ ورق بزنند.

وی افزود: مردم در سال‌های گذشته با حضور گسترده در انتخابات، توانستند برگ‌های زرینی را در تاریخ مبارزات خود به ثبت برسانند.


سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: سرنوشت چهار سال آینده را مردم امروز رقم خواهند زد و در پیشرفت و بالندگی کشور نقش خواهند داشت به امید خدا مسیر توسعه کشور با حضور مردم سرعت خواهد گرفت و مشکلات رفع خواهد شد.

وی در پایان گفت: ورزشکاران در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و این پشتوانه‌ای برای حرکت مردم به سمت توسعه و پیشرفت است.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *