کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یورو ۲۰۲۰؛

شکست خانگی آلمان مقابل فرانسه

26 خرداد 1400 ساعت 8:29

بازی‌های دور نخست از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ با شکست خانگی تیم ملی آلمان مقابل فرانسه در گروه F به پایان رسید.


به گزارش جهان نیوز، در آخرین بازی از دور اول مرحله گروهی یورو 2020، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ از گروه F، گروه مرگ رقابت‌ها تیم‌های ملی آلمان و فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی را فرانسوی‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساندند.

تنها گل این بازی را متس هوملس مدافع میانی آلمانی‌ها که در دقیقه 20 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، برای فرانسه به ثمر رساند.

آلمان در حالی تن به شکست خانگی داد که از نظر آماری برتری محسوسی نسبت به خروس‌ها داشت و درصد تملک توپش هم بالاتر بود، اما چیزی که سبب شد این برتری منجر به گل نشود، کم دقتی شاگردان یواخیم لو در زدن ضربات آخر بود.

در حالی که ژرمن‌‌ها ارائه بازی مالکانه و خطرسازی روی دروازه‌ حریف با استفاده از ارسال‌ توپ از جناحین را در دستور کار قرار داده بودند، فرانسه دیدیه دشان چشم به ضدحملات و استفاده از سرعت بالای مهاجم نوک خود کیلیان امباپه دوخته بود، کسی که یک بار هم توانست دروازه تیم میزبان را باز کند، اما به دلیل قرار داشتن در موقعیت آفساید گلش مردود اعلام شد. مشابه این اتفاق یک بار دیگر در دقیقه 86 هم تکرار شد و این بار گلی که امباپه برای بنزما ساخت به دلیل آفساید پذیرفته نشد. در نهایت آلمان با وجود سلطه‌ای که بر بازی داشت، نتوانست به گل برسد و اولین شکست رقابت‌ها را در خانه تجربه کرد.

این نخستین باری است که تیم ملی آلمان در اولین بازی خود در جام ملت‌های اروپا تن به شکست می‌دهد.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، قهرمان جام جهانی 2018 روسیه، سه امتیازی شد اما با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به پرتغال صدرنشین که در بازی اول گروه، مجارستان را 3 بر صفر شکست داد، در رده دوم جدول گروه F قرار گرفت. آلمان هم در رده سوم و بالاتر از مجارستان ایستاد.

در دومین دور از بازی‌های گروه F، شنبه هفته آینده تیم ملی فرانسه به مصاف مجارستان می‌رود و پس از آن هم تیم‌های آلمان و پرتغال مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.


کد مطلب: 766824

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/766824/شکست-خانگی-آلمان-مقابل-فرانسه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com