پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۵

وزیر سابق صنعت: تولید ملی با «رئیسی» متحول و احیا خواهد شد/ مشارکت مردم همه تهدیدها را خنثی می‌کند

سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 766787
رضا رحمانی گفت: انتظار می‌رود با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رای قابل توجه مردم به آقای دکتر رئیسی، زمینه برای روکارآمدن دولتی کارآمد، انقلابی و توانمند فراهم شود.
استقبال وزیر سابق روحانی از پیروزی رئیسی
به گزارش جهان نيوز، رضا رحمانی وزیر سابق صمت در دیدار با جمعی از فعالان حوزه صنعت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای مشارکت حداکثری، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای تضمین کننده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های دشمن و خنثی کننده تحریم‌ها و تهدیدهای ضد ایرانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه، امروز دشمنان انقلاب اسلامی خواهان تحریم انتخابات و دوستداران انقلاب اسلامی خواستار مشارکت حداکثری هستند، تصریح کرد: کسانی که مردم را از حضور در پای صندوق‌‌های رای دلسرد می‌کنند، قطعا به مردم ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی خیانت می‌کنند چرا که امروز حضور مردم می‌تواند پایانی بر همه مشکلات و ناکارآمدی‌ها باشد.

وزیر سابق صمت همچنین گفت: بنده به عنوان کسی که مسئولیت وزارت صنعت و کمیسیون صنایع مجلس را به عهده داشتم، یقین دارم که در صورت پیروزی آقای رئیسی، شرایط تولید متحول خواهد شد و انقلاب بزرگی در حمایت از تولید ملی رخ خواهد داد چرا که آقای رئیسی با تمام وجود به تولید ملی اعتقاد دارد.

رحمانی گفت: تحول در حوزه صنعت، معدن و تجارت موجب تحول اساسی در اقتصاد، معیشت و اشتغال خواهد شد و این مهم در برنامه‌های آقای رئیسی به عنوان یک اصل اساسی و راهبردی تعریف شده است؛ آقای رئیسی ثابت خواهد کرد که کشور ظرفیت‌ها و منابع عظیمی برای غلبه بر مشکلات دارد و این ظرفیت‌ها برای خنثی کردن تحریم‌ها کافی است.

وی در پایان گفت: انتظار می‌رود با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رای قابل توجه مردم به آقای دکتر رئیسی، زمینه برای روکارآمدن دولتی کارآمد، انقلابی و توانمند فراهم شود.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اقتصاددان
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله با تشکیل دولت انقلابی عدالت اجتماعی و نظم و قانون و ثبات اقتصادی در کشور حاکم خواهد شد و شاهد جهش تولید و رشد اقتصادی خواهیم بود.
Iran, Islamic Republic of
آقاجان شما با چه تجربه ای در صنعت معدن تجارت به خود اجازه دادید که وزیر دولت اصلاح طلب تدبیر و امیدی شوید...?!!
Iran, Islamic Republic of
چیه ؟ ناراحت شدی از شنیدن چند جمله حرف حساب از ایشون؟! مگر آقای نعمت زاده که از بدو تولد وزیر صنعت بود! چه گلی در دوره وزارتش در دولت حسن روحانی به سر صنعت مملکت زد؟؟!!
.
Iran, Islamic Republic of
......
جواد
Iran, Islamic Republic of
لطفاً یکبار برای همیشه تکلیف خود را با خودتان مشخص کنید. .