سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

تیم ملی به دنبال جلوگیری از بیست شدن عراق!

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 766610
حتی منتقدان سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق نمی‌توانند چشمشان را روی عملکرد موفق او در فاز نتیجه‌گیری ببندند.
تیم ملی به دنبال جلوگیری از بیست شدن عراق!
به گزارش جهان نيوز، دراگان اسکوچیچ و شاگردانش به دنبال پیروزی مقابل تیمی هستند که مدتهاست مقابل هیچ کدام از حریفانش شکست نخورده است.

حتی منتقدان سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق نمی‌توانند چشمشان را روی عملکرد موفق او در فاز نتیجه‌گیری ببندند. سرمربی حریف فرداشب تیم ملی، عراق را تبدیل به تیمی شکست‌ناپذیر کرده و از آخرین باخت این تیم، حدود 2 سال می‌گذرد.

آخرین شکست تیم ملی عراق، به مسابقات قهرمانی غرب آسیا در سال 2019 برمی‌گردد که این تیم در دیداری که 14 آگوست 2019 – 23 مرداد 98 – برگزار شد، با یک گل به بحرین باخت.

عراق در یکسال و 10 ماه گذشته، در 19 بازی به میدان رفته که در هیچ کدام از آنها شکست نخورده است.

این تیم بعد از شکست به بحرین، در سال 2019، در 10 بازی، آمار 5 برد و 5 مساوی را ثبت کرده است. در سال 2020، این تیم دو بازی دوستانه انجام داد که با اردن به تساوی بدون گل رسید و ازبکستان را 1-2 شکست داد.

در سال 2021 هم عراق تا قبل از بازی فردا شب با تیم ملی، در 7 بازی آمار 5 برد و 2 مساوی را ثبت کرده و با آمار 11 برد و 8 مساوی در 19 بازی آخرش مقابل تیم ملی قرار خواهد گرفت و امیدوار است که جلوی ایران هم نبازد هر چند که انگیزه شاگردان اسکوچیچ برای پیروزی در این بازی به قدری زیاد است که عراق کار راحتی برای گرفتن امتیاز از تیم ملی نخواهد داشت.
مرجع : آخرین خبر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *