جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

استاد بزرگ شطرنج: به عشق حاج قاسم رای می‌دهم

يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب: 766557
قهرمان شطرنج کشورمان با بیان اینکه مردم به کسی رای بدهند که به قولی که می‌دهند عمل کند، گفت: قصد تخریب دیگر کاندیدا را ندارم اما با آقای رئیسی در مازندران دیدار داشتم و مطمئن هستم که ایشان پای حرف‌شان هستند.
استاد بزرگ شطرنج: به عشق حاج قاسم رای می‌دهم
به گزارش جهان نيوز، آرین غلامی قهرمان تیم ملی شطرنج کشورمان در آستانه انتخابات در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه در این شرایط حضور مردم پای انتخابات و مشارکت مردم مهم است، اظهار کرد: تقاضا دارم مردم درست انتخاب کنند و رای درست بدهند چون این رای آینده کشور را می‌سازد. 

وی با بیان اینکه مردم به کسی رای بدهند که به قولی که می‌دهند عمل کند، افزود: قصد تخریب دیگر کاندیدا را ندارم اما با آقای رئیسی در مازندران دیدار داشتم و مطمئن هستم که ایشان پای حرف‌شان هستند.
 
غلامی با اشاره به اینکه کاندیدای مورد حمایت بنده آقای رئیسی هستند،گفت: من به‌خاطر مردم اینکار را انجام می‌دهم چون مردم هشت سال سختی را سپری کردند، در انتخابات پیش روی مشارکت مردم برای من مهم است. 

این قهرمان در بخشی از صحبت‌هایش در خصوص وضعیت شطرنج مازندران گفت: متاسفانه در مازندران شطرنج پیشرفت نداشته ما علیرضا فیروزجا را هم از دست دادیم، وقتی توجهی به ورزشکاران این رشته نمی‌شود این اتفاقات می‌افتد و قهرمانان ما فراری می‌شوند. 
وی با بیان اینکه من در طول این سال‌ها کار مثبتی در هیأت شطرنج مازندران ندیدم، تاکید کرد: البته شطرنج مازندران در این مدت اذیت هم شده، چون ساختمان هیأت شطرنج را از این هیأت گرفتند و نگذاشتند پیشرفت چندانی داشته باشیم. 
 
غلامی در خصوص موضوع دخالت ورزش در سیاست نیز سخن گفت و اظهار کرد: ورزش می‌تواند به مردم کمک کند و من هم کسی هستم که می‌توانم بر روی انتخاب مردم اثرگذار باشم، دنبال سیاسی کردن خودم و ورزش نیستم چون مردم خودشان باید تصمیم بگیرند اما باید درست انتخاب کنند. 

قهرمان شطرنج کشور، در خصوص وجه تشابه آیت‌الله رئیسی با سردار شهید سلیمانی بیان کرد: مشکلاتم را سردار سلیمانی پیگیر بودند که متاسفانه شهادت سردار پیش آمد و حاج قاسم را از دست دادیم ولی همان مشکل من را آقای رئیسی پیگیری کردند و برطرف شد و من نیز قطعا روز انتخابات با انگشتر سردار سلیمانی و به‌یاد سردار در انتخابات شرکت می‌کنم و رای خواهم داد. 

وی در خصوص قطعی برق در مسابقات هفته گذشته شطرنج گفت: متاسفانه آن زمان ما رئیس فدراسیون نداشتیم و کسی نبود که نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دهد و این موضوع باعث شد که آن مشکل پیش بیاید، حالا دیگر رئیس فدراسیون داریم و قطعا در آینده چنین مشکلی پیش نمی‌آید. 

غلامی از هدیه‌اش به رهبری گفت و اظهار کرد: این موضوع را برای اولین‌بار عنوان می‌کنم و تا به حال جایی عنوان نکردم، سردار سلیمانی دو انگشتر به من هدیه داده بودند که من یک انگشتر را به مقام معظم رهبری هدیه داده بودم که رهبر انقلاب ظرف چهار روز طی نامه‌ای این هدیه من را پاسخ دادند. 

این قهرمان اضافه کرد: جالب اینجا است در ادارات ما نامه‌نگاری‌ها هفته‌ها طول می‌کشد ولی مقام معظم رهبری که پر مشغله‌ترین فرد کشور هستند چه زود واکنش نشان دادند، رهبرم نامه‌ای فرستاد و یک انگشتر هم به همراه نامه برایم ارسال کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آفرین به بصیرت شما