پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۵

عکس های مرسدس بنز کلاس C جدید در چین فاش شد

يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 766512
نسل جدید مرسدس بنز کلاس C‌ در چین رونمایی شد. بنزهای ساخته شده در چین از ماه سپتامبر در دسترس خریداران چینی قرار خواهند گرفت.
عکس مرسدس بنز کلاس C جدید فاش شد
به گزارش جهان نيوز، شعبه مرسدس بنز در چین از کلاس C‌ تولید شده در این کشور رونمایی کرد.

مرسدس بنز کلاس C در چین تحت دو قالب استاندارد و با فاصله طولی عریض ساخته می‌شود و تولید انبوه آن از ماه جولای میلادی آغاز خواهد شد.

بنزهای ساخته شده در چین از ماه سپتامبر در دسترس خریداران چینی قرار خواهند گرفت.

تفاوت دو نسخه استاندارد و با فاصله محوری عریض در جلوپنجره آن‌ها مشاهده می‌شود. مدل استاندارد از طرح جلوپنجره کهکشانی مرسدس بنز استفاده می‌کند، در حالی‌که نسخه عریض از طرح سه پره بنز بهره می‌برد.

سایر قسمت‌های این دو خودرو هیچ تفاوتی با دیگر نسخه‌های مرسدس بنز کلاس C بازار جهانی ندارد.

مرسدس بنز

فضای داخلی مرسدس کلاس C ساخت چین همانند دیگر نسخه‌های تولید شده در سطح جهان است و سطحی ساده‌تر از مرسدس کلاس S محسوب می‌شود. کنسول مرکزی خودرو اندکی به سمت راننده متمایل شده است تا وی دسترسی بهتری به کلیدهای کنترلی داشته باشد. صفحه نمایش سیستم سرگرمی نیز با قطر 11.9 اینچ، آماده انجام فرامین او خواهد بود.

مرسدس بنز کلاس C

 کلاس C
 
نسل جدید مرسدس بنز کلاس C‌ در چین با سه موتور عرضه خواهد شد. پیشرانه نخست 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر، پیشرانه دوم 1.5 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر به همراه موتور برقی 48 ولتی و پیشرانه سوم دو لیتری چهار سیلندر توربو شارژر است که به ترتیب 167، 201 و 201 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. مرسدس بنز کلاس C‌ به همراه گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک 4MATIC ارائه می‌شود.

مرسدس بنز کلاس C
مرجع : خودرو بانک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرکب تقوا گرانقیمت‌ترین، راحت‌ترین، زیباترین، پُر آپشن‌ترین، کم‌یاب‌ترین، مدرن‌ترین و سریعترین مرکبی است که آدم رو با سرعت نور به مقصد می‌رسونه. اما متاسفانه توان خرید این مرکب(تقوا) را هم نداریم! خسرالدنیا و الاخره...
محمد
Iran, Islamic Republic of
اشتباه گرفتی داداش . موعظه جاش اینجا نیست
آرمان
Iran, Islamic Republic of
خوشبحال چینیا😍😍😍😍😍ماهم چنان در حسرت😟😟😟
United States
چینی ها مولتی میلیاردر شدند..... ما در حسرتیم.....
Iran, Islamic Republic of
آقا پراید هم کم آپشن ندارن.چراغ داره برف پاک کن و چرخو صندلی