پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۶

دو دستاورد جدید سازمان اطلاعات سپاه +جزئیات

پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب: 766244
سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه کربلا در مازندران یکی از سرپل های اصلی گروهک سلطنت طلب مستقر در خارج از کشور را دستگیر کردند.
دو دستاورد جدید سازمان اطلاعات سپاه +جزئیات
به گزارش جهان نيوز؛ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، پاسداران گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سازمان اطلاعات سپاه کربلا مازندران، در عملیاتی غافلگیرانه یکی از مزدوران و سَرپُل‌های اصلی مرتبط با گروهک سلطنت طلب مستقر در خارج از کشور را دستگیر کردند.

در این عملیات پس از یک دوره اِشراف اطلاعاتی تخصصی مشخص شد، این فرد و مرتبطان وی با گذراندن آموزش‌های لازم و عضوگیری در فضای مجازی و حقیقی علاوه بر تشکیل و حمایت از پویش‌هایی با هدف کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات، به ایجاد نارضایتی‌ها دامن زده و مانند فتنه سال ۸۸ با ایجاد فرصت‌های احتمالی فضای سیاسی و امنیتی جامعه را مُلتهب کنند.

همچنین سربازان گمنام اطلاعات سپاه کربلا در عملیاتی دیگر یک ابربدهکار بانکی که دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه بانکی بدهکار بود و از پرداخت آن امتناع می‌کرد را دستگیر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداقوت، ماشالله به تمام حافظان نظام و ولایت
عبدالله آزاد
Iran, Islamic Republic of
خدا خیر کثیر به سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه عنایت فرماید و آنها را بیش از پیش موفق بدارد ، چشم های نگران مردم خداجوی میهن اسلامی به دستان پر تلاش شما در زمینه کارهای اطلاعاتی و امنیتی است ، بدانید که دعای خیر مردم را پشت سر خود دارید .
Iran, Islamic Republic of
دست خدا به همراهتان سبزپوشان دولت ظهور انشاالله
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله.
Iran, Islamic Republic of
خداوند با اقدامات این عزیزان برکت دهد
Iran, Islamic Republic of
سلام و صلوات بر یاران امام زمان ( عج) خدا حافظتان باشد که با تلاش شبانه و روزیتان امنیت را برای کشور رقم میزنید .