کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علیزاده، وکیل خاندان هاشمی:

الان کشور به یک مدیر پاکدست، کارآزموده و اقتصاددان نیاز دارد/ همتی امتحانش را پس داده و دست برتر را دارد

20 خرداد 1400 ساعت 12:45

امروز مشکل اصلی کشور ما اقتصاد است و تا اینجا سکان کشور به دست یک اقتصاددان نیفتاده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: محود علیزاده طباطبایی، چهره اصلاح طلب و وکیل خاندان هاشمی معتقد است: «وجود یک مدیر پاکدست، کارآزموده و اقتصاددان در این شرایط لازم است تا اینجا آقای همتی امتحان خود را پس داده و جلوی فروپاشی سیستم بانکی را با سیاست های خود گرفته است».

پیش تر هم محمد هاشمی، برادر مرحوم آیت الله هاشمی، همتی را «خیرالموجودین» نامید و گفت: «به نظر من اتفاق مبارکی رخ داده و کسی که امروز در صحنه انتخابات حضور دارد دارای این توانایی است که مشکلات اقتصادی  جامعه را مدیریت کند».

بانیان وضع موجود می خواهند این بار می خواهند به عنوان منجی به مردم تحمیل شوند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات علیزاده را در ادامه خواهید خواند:

*امروز متاسفانه اصلاحات شکست را باور کرده است و خود را شکست خورده این دوره انتخابات می داند.

*آقای همتی فردی شایسته و جدی است و خصوصیات مطلوبی دارد او اقتصاددانی شناخته شده و مدیری موفق است. امروز مشکل اصلی کشور ما اقتصاد است و تا اینجا سکان کشور به دست یک اقتصاددان نیفتاده است. وجود یک مدیر پاکدست، کارآزموده و اقتصاددان در این شرایط لازم است تا اینجا آقای همتی امتحان خود را پس داده و جلوی فروپاشی سیستم بانکی را با سیاست های خود گرفته است. سیاست قبلی ارز پاشی بود.

*به عقیده من رقابت بین آقایان همتی و رییسی است قطعا بقیه اصولگرایان کاندیدا پوششی هستند شاید آقای رضایی تا آخر بماند چون مدعی است که اقتصاد خوانده است. آقای رییسی در سال 92 دکتری گرفته است. کارگزاران نظام اگر بایستند و نقاط ضعف آقای رییسی را عملی کنند آقای همتی دست برتر دارد و می تواند از حمایت طیف خاکستری بهره مند شود. اگر همه تلاش ها صورت بگیرد مردم پای صندوق می آیند؛ پیروزی این طیف در این است که مردم پای صندوق نیایند


کد مطلب: 766217

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/766217/الان-کشور-یک-مدیر-پاکدست-کارآزموده-اقتصاددان-نیاز-همتی-امتحانش-داده-دست-برتر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com