کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر سعدآباد نشین درد مردم را می‌فهمد؟

تسنیم , 20 خرداد 1400 ساعت 12:08

عضو ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه کشور با مدرک‌های قلابی و تداوم دولت فعلی اداره نخواهد شد، گفت: مدیری که در کاخ سعدآباد بنشیند هیچ‌وقت درد مردم را نمی‌فهمد.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش در گردهمایی بزرگ یاران رئیسی که در پارک سپیدار سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با اشره به اینکه دو هزار و 500  سال حکومت سلطنتی بر کشور حاکم بود، اظهار داشت: حضرت امام(ره) حکومت سلطنتی را توهین به مردم دانستند و با انقلاب ظلم و ستم را از کشور برچید.

وی با بیان اینکه به برکت نظام ‌مقدس جمهوری اسلامی و در سایه تدابیر حکیمانه رهبری در ایران اسلامی "جمهوریت" با تمام‌معنا شکل گرفته است، افزود: برخی‌ها علی‌رغم اینکه نظام تمام خدمات را رایگان در اختیار آنان قرار داده اما باز مدعی‌اند که در کشور آزادی نیست!

عضو ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی همه باهم از رهبر معظم انقلاب گرفته تا یک نیروی خدماتی، همه اقوام و مذاهب؛ شیعه و سنی یک رای دارند،  تصریح کرد: همه اینها بیانگر عدالت و آزادی است که باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای از این نعمت بزرگ پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه کشور با مدیر خوب اداره می‌شود، گفت: مدیر توانا و توانمند می‌تواند وضعیت کنونی را تغییر دهد، باید مردم در انتخاب ریاست جمهوری، "مدیریت و مدبر بودن" فرد را در نظر بگیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین روانبخش بیان کرد: برخی از کاندیداها خود را دکتری و اقتصاددان به مردم معرفی کرده در حالی‌که کشور با مدرک‌های توخالی و قلابی و تداوم دولت فعلی اداره نخواهد شد.

وی مشکلات کشور را ناشی از نبود مدیریت دانست و اظهار کرد: مدیری که در کاخ سعدآباد بنشیند و به پاستور برود و در مسیر از پشت ماشین میلیاردی وضعیت زندگی مردم را دنبال کند، هیچ‌وقت درد مردم را نمی‌فهمد.

عضو ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: سوال اینجاست آیا رئیس‌جمهوری که از ماشینش پیاده نشده یک کلمه با کارگران حرف بزند! به‌درد مردم می‌خورد؟

وی افزود: آیا مدیری که درد مردم را نچشد و هزینه غذای یک ناهار سفر استانی آنان در کرج 400میلیون تومان شده، درد مردم را می‌فهمد؟

عضو ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی گفت: آیت‌الله رئیسی؛ شخصیتی که به صحنه آمده، طعم فقرا را چشیده و با یتیمی و با دستفروشی بزرگ شده و بعد از انقلاب با رانت بالا نیامده است بلکه با درس خواندن بالا آمده و هیچ‌ آلودگی در زندگیش نیست.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی همه همتش را برای رفع مشکلات مردم به‌کار می‌گیرد، افزود: این‌نیروی جهادی از روزی که وارد آستان قدس شد، چنان درخشید که حضرت آقا، همه مسئولان و مردم از عملکردش راضی بودند وامید به قوه، نظام و کشور برگشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی توان اداره کشور را دارد، عنوان کرد: مشکل اساسی کشور مشکل اقتصادی است که با روی کار آمدن دولت انقلابی و رئیس‌جمهور جهادی قابل حل است.

وی با یادآوری اینکه خوشبختانه همه استان‌ها از امنیت کامل برخوردار است، ببان داشت: کردستان امن‌ترین استان کشور است.

عضو ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی با ذکر اینکه از لحاظ اقتدار نظامی هیچ مشکلی نداریم، تصریح کرد: احدی نمی‌تواند به کشور نگاه چپ داشته باشد.

وی گفت: امیدواریم با حضور نیروهای جوان گام دوم انقلاب اسلامی حرکتی پرشور بسازیم و در عرصه کشور نیز همانند عرصه نظامی قوی شویم.

عضو ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی با یادآوری اینکه "راستگویی، ادای امانت و وفای به عهد" سه ویژگی انسان مومن است، یادآور شد: دولتی که با رای ما به سر کار رفت و در 8سال اخیر به رای ما خیانت کرد، دیگر قابل اعتماد نیستند و مردم نیاید فریب تبلیغات دروغین آنان بخورند.

وی با بیان اینکه دشمنان دنبال دلسردکردن مردم از حضور از در پای صندوق‌های رای، طرح شیعه و سنی و دوگانه‌سازی‌های غلط هستند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی همواره حامی مظلومان بوده و مردم را در عراق و سوریه نجات داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین روانبخش با بیان اینکه برای اعتلای نظام همه تلاشمان را می‌کنیم، گفت: امیدوارم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، حرکتی پرشور و انتتابات باشکوه برگزار کنیم.


کد مطلب: 766209

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/766209/مدیر-سعدآباد-نشین-درد-مردم-می-فهمد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com