کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روش‌های دریافت درآمد دلاری فریلنسرها؛ از کیف پول وب مانی تا پی پال

19 خرداد 1400 ساعت 16:38


فریلنسری یکی از سبک های جدید کاری است، که طی چند سال اخیر همراه با تغییر و تحول فرهنگ و بروکراسی سازمانی کسب و کارها، در حال رشد و توسعه است. این سبک کاری مناسب افرادی است که به سبک کارمندی علاقه ندارند، به دنبال کسب درآمد بیشتر و حتی در آمد دلاری هستند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که از محدودیت های کارمندی خسته هستید، و به دنبال ساعت کاری منعطف، درآمد بیشتر و همکاری با چند شرکت برای کسب مهارت و تجربه بیشتر هستید، این مطلب را دنبال کنید تا با فریلنسری و کسب درآمد دلاری از این طریق آشنا شوید.



 
فریلنسر کیست؟
فریلنسری (freelancer) در لغت به معنای آزادانه کار کردن است، و در فرهنگ سازمانی یک جایگاه شغلی است. تفاوت این جایگاه شغلی از دو وجه قابل بررسی است؛ وجه اول از منظر تفاوت آن با جایگاه کارمندی است. شخصی که به عنوان یک فریلنسر با سازمانی وارد همکاری می شود، مطابق قرارداد کاری خود و دقیقا مانند یک کارمند حقوق، مزایا و پاداش خواهد داشت، ولی برعکس یک کارمند، ساعت کاری مشخصی ندارد، ملزم به حضور فیزیکی و دائمی در محل شرکت نیست و امکان همکاری پروژه ای با چند شرکت به صورت هم زمان را دارد.

وجه دوم تفاوت این جایگاه شغلی، پتانسیل میزان کسب درآمد است. پتانسیل درآمد یک فریلنسر بسیار بالا است. هر چه نوع مهارت و سطح تخصص او در آن مهارت بالاتر باشد، درآمد بیشتر هم می شود. فریلنسرها می توانند به راحتی تا مرحله دریافت درآمد دلاری هم پیشروی کنند، چیزی که با توجه به نوسانات نرخ ارز در ایران، بسیار ایده آل است. در واقع یک فریلنسر می تواند با دریافت درآمد دلاری، مسیر رشد مالی را با سرعتی چند برابر سایرین، طی کند. 
 
بهترین مشاغل فریلنسری برای دریافت درآمد دلاری
اکنون که با مزیت های فریلنسری به ویژه از جنبه امکان دریافت درآمد دلاری آشنا شدید، نوبت معرفی برترین و پردرآمدترین مشاغل فریلنس دنیاست:

1. مشاغل مرتبط با حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات
این گونه مشاغل چون به راحتی از طریق اینترنت قابل اجرا و پیگیری هستند، تقریبا اولین مشاغلی بودند که وارد حوزه فریلنسری شدند، مانند: تعمیرات کامپیوتر، طراحی و توسعه وب، سئو و بهینه سازی، طراحی اپلیکیشن و نرم افزار.

2. حوزه مدیریت پروژه
مدیریت پروژه، یکی از جذاب ترین و در عین حال پرچالش ترین مشاغل حوزه مدیریت است. یک مدیر پروژه برنامه های مربوط به پروژه، جلسات تیمی هماهنگی اعضای گروه و تقسیم وظایف و پیگیری دقیق روند فعالیت اعضا، را هماهنگ و مدیریت می کند، مانند: مدیریت پروژه های تحت وب و مدیریت پروژه های صنعتی.

3. طراحی گرافیک
طراحی گرافیک نیز از آن دسته از مشاغلی است که به صورت دورکاری قابل انجام است و طی یک دهه اخیر در شرکت های ایرانی جایگاه قابل توجهی پیدا کرده است. مانند: طراحی موشن گرافیک، تیزر، پوستر و بنر.

4. بلاگری و تولید محتوا
تولید محتوا و نویسندگی نیز جزو مشاغلی است که به دلیل ارتباط مستقیم با مشاغل حوزه سایت و بهینه سازی صفحات وب، به صورت فریلنس قابل انجام است. مانند: تولید محتوای سئو شده و بلاگری صفحات اجتماعی.
 
 
5. طراحان و توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری
اگر به تولید بازی های کامپیوتری علاقه دارید، و در این زمینه تجربه عملی هم دارید، فرصت را از دست ندهید. طراحی و توسعه بازی های کامپیوتری، یکی از مشاغل پردرآمد برای برنامه نویسان است.
 
 
چالش‌های دریافت درآمد دلاری در ایران
دریافت درآمد دلاری علیرغم جذابیت فراوانش، با چالش هایی نیز همراه است که مهم ترین آن ها در گام نخست شانس همکاری با کارفرمای متعهد، و در مرحله بعدی دریافت درآمد حاصل از این کار در حساب ایرانی است. درخصوص همکاری با کارفرمای متعهد، شاید بهتر باشد در ابتدای کار کمی محتاطانه عمل کنید. با شرکت هایی همکاری کنید که به شما توسط یک معرف قابل اعتماد معرفی شده باشند، یا اگر این امکان وجود ندارد، برای کاهش ریسک عدم پرداخت، با مبالغ پایین و پروژه های کوچک کار را شروع کنید، تا در صورت عدم موفقیت و شکست پروژه، شما کمتر متضرر شوید.

در مورد دریافت درآمد دلاری در حساب ایرانی، نیز چالش اصلی تحریم ها هستند. یک ایرانی نمی تواند به صورت مستقیم از حساب های خارجی دریافتی داشته باشد، زیرا بین بانک های اروپایی و ایرانی عملا مراوده مالی وجود ندارد.
 
کیف پول پی پال چیست؟
با توجه به وجود تحریم ها، و محدود شدن دسترسی کاربران ایرانی به مسیرهای قانونی ایجاد حساب ارزی و دریافت درآمد دلاری، شرکت آمریکایی پی پال که در زمینه تجارت الکترونیک و سامانه های انتقال وجه الکترونیکی فعالیت می کند، سامانه پی پال را راه اندازی کرد. سامانه پی پال جایگزین مناسب و سریعی برای شیوه‌های سنتی انتقال وجه بین المللی است. شرکت وب مانی نیز یکی دیگر از شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک است، که سرویس کیف پول وب مانی را برای ارائه خدمات انتقال وجه الکترونیک بین المللی راه اندازی کرده است. از ویژگی‌های اصلی این دو سرویس می توان به امکان خرید با استفاده از دلار، یورو، طلا و بیت‌کوین، امکان جابجایی و انتقال وجه بین حساب‌های مختلف، انجام پرداخت‌های روزانه در اینترنت و سهولت فرآیند افتتاح و شارژ حساب اشاره کرد.
 
 
مشکلات استفاده از کیف پول پی پال
یکی از مهم ترین مسائل استفاده از سرویس پی پال در ایران، عدم وجود نمایندگی این سرویس ها در ایران است. علاوه بر این مورد، در سرویس های مذکور حتی صفحه ای تحت عنوان پشتیبانی سرویس به زبان فارسی، برای ارتباط مشتریان ایرانی با واحد پشتیبانی وجود ندارد.، و در صورتی که هنگام استفاده از خدمات این وب سایت با مشکلی مواجه شوید، تنها روش موثر ارتباط گرفتن با واحد پشتیبانی آن، ارسال تیکت است.
 
سرویس وب مانی چیست؟
سرویس وب مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی سریع و امن برای کسب و کارهای آنلاین است. این سرویس بر مبنای انجام تراکنش های مالی بین المللی، در فضایی امن و محرمانه ایجاد شده است. استفاده از وب مانی به حساب بانکی یا کارت اعتباری نیاز ندارد. تمام تراکنش ها در این سرویس به صورت برگشت ناپذیر و غیرقابل شناسایی هستند، و در صورت تمایل هویت هر دو طرف تراکنش می تواند مخفی باقی بماند.
 
کیف پول وب مانی
کیف پول وب‌ مانی، سیستم انتقال وجه الکترونیک سرویس وب مانی است. این سرویس شاید به اندازه پی پال شناخته شده نباشد، ولی نقل و انتقال وجه نقد در آن به صورت کاملا امن و سریع انجام می شود. سرویس وب مانی، رقیب اصلی و قدرتمند سرویس پی پال است. شما به کمک این سرویس می توانید درآمد دلاری فریلنسری خود را از مسیری امن و آسان، و از هر کشور مبدایی دریافت کنید. با توجه به اینکه شرکت وب مانی متعلق به روسیه است، کاربران ایرانی بر عکس سایر سرویس های اروپایی و آمریکایی، از این سرویس رضایت دارند.
 
مزایای استفاده از کیف پول وب مانی
کیف پول وب مانی به علت پذیرش بالا در سطح دنیا و همچنین امنیت آن برای کاربران ایرانی به یکی از محبوب ترین سیستم‌های پرداخت برای کاربران ایرانی تبدیل شده است. از این رو هموطنان عزیزی که فعالیت خود را در سطح بین‌الملل ادامه می‌دهند به راحتی و با امنیت بالا می‌توانند از این سیستم جهت تبادلات مالی خود استفاده کنند.

خرید وب مانی و استفاده از سرویس کیف پول وب مانی در ایران بدون هیچ مانعی امکان پذیر است. برای استفاده از این سرویس و دریافت درآمد دلاری خود، به وی پی ان نیاز ندارید، هنگام افتتاح حساب می توانید از اطلاعات شخصی و آدرس محل سکونت خود در ایران استفاده کنید، و نیاز به ارسال مدارک نیست. مبالغ ارسالی و دریافتی در سرویس وب مانی، در مدت زمان کوتاهی به حساب مقصد منتقل می شوند، و نقل و انتقال ارز و نگهداری آن در وبمانی با ریسک کمتری همراه است. پس اگر برای فریلنسری و دریافت درآمد دلاری تصمیم جدی دارید، استفاده از کیف پول وب مانی را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای خرید وب مانی و شارژ حساب آن، میتوانید به سایت داماهی پی (https://damahipay.com/) مراجعه کنید و یا از طریق راه‌های ارتباطی زیر، با ما تماس بگیرید:

شماره تلفن: ۰۷۶۳۱۰۱۳۱۱۱
آدرس ایمیل: info@damahipay.com
آدرس: بندرعباس، پارک علم و فناوری هرمزگان
 


کد مطلب: 766145

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/766145/روش-های-دریافت-درآمد-دلاری-فریلنسرها-کیف-پول-مانی-پی-پال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com