پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۲

کیا اسپورتیج ٢٠٢٣ با ظاهری جدید تولید شد

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 766141
کراس اوور کامپکت جدید کیا طراحی بسیار متفاوتی از هیوندای توسان دارد، اما به همان نسبت جذاب است.
کیا اسپورتیج با ظاهری جدید +عکس
به گزارش جهان نيوز، کیا از طراحی اسپورتیج جدید رونمایی کرد. مدل جدید کیا احتمالاً موتور‌ها و اجزای مکانیکی آن را با هیوندای توسان به اشتراک می‌گذارد.

انتظار داریم اسپورتیج جدید در اوایل سال ۲۰۲۲ به عنوان مدل ۲۰۲۳ وارد ایالات متحده شود.قبلاً تصوری از کیا اسپورتیج نسل جدید منتشر شده بود و اکنون کیا تصاویر تیزری جدیدی را به اشتراک گذاشته است که نمای بیرونی و داخلی نسخه جدید SUV را نشان می‌دهد.

 اگرچه از نظر ظاهری کاملاً متفاوت از هیوندای توسان ۲۰۲۲ است، اما هر دوی این کراس اوور‌ها از ظاهری جسورانه با جزئیات جالب توجه و نمای جانبی برخوردار هستند. نسخه جهانی اسپورتیج که در اینجا مشاهده می‌شود، از یک تنظیم روشنایی غیرمتعارف در جلو با چراغ‌های جلو برجسته روشنایی LED به شکل بومرنگ برخوردار است.


در عقب، چراغ‌های عقب شبیه به ماشین الکتریکی جدید کیا EV۶ است. در داخل، به نظر می‌رسد اسپورتیج بسیار مجلل‌تر از نمونه قبلی خود است. به نظر می‌رسد که یک پشت آمپری دیجیتال و سیستم سرگرمی صفحه عریض در داشبورد نصب می‌شوند، این وسیله بزرگ توسط دریچه‌های هوای در هر دو طرف قرار دارد. یک شیفت چرخشی به همراه آرایه‌ای از دکمه‌های مختلف روی پشته مرکزی قابل مشاهده است.


کیا هنوز جزئیات مکانیکی مربوط به اسپورتیج جدید را منتشر نکرده است، اما انتظاراتی جدید از نسخه آمریکایی داریم. خط تولید پیشرانه احتمالاً آینه‌ای از توسان است، به این معنی که یک موتور ۲.۵ لیتری با چینش سیلندر خطی به عنوان موتور پایه با مشتقات احتمالی هیبریدی و پلاگین هیبریدی قابل استفاده خواهد بود. ما امیدواریم که کیا توربو ۲.۵ لیتری همچنین یک آپگرید اختیاری قدرتمندتر را نصب کند.


تمامی این موتور‌ها تحت تکنولوژی مزدا بودند، موتور‌های بنزینی از موتور سری اف مزدا و موتور‌های دیزلی هم از سری آر مزدا بودند. فرق موتور‌های بنزینی در این بود که یکی از آن‌ها ۱۶ سوپاپ و دیگری ۸ سوپاپ بود. به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد مدل ایالات متحده در اواخر امسال باشید، زیرا احتمالاً Sportage به عنوان مدل ۲۰۲۳ در اوایل سال ۲۰۲۲ به برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهران
Iran, Islamic Republic of
ما پراید.ما تیبا.ما پژو۲۰۶ ای که الان ثبت نام کنبم یک سال بعد تحویل بگیریم
ا
Iran, Islamic Republic of
عالی 👌