شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آشنایی با بازی Call of Duty؛ خرید سی پی کال آف دیوتی

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 765966
آشنایی با بازی Call of Duty؛ خرید سی پی کال آف دیوتی
Call of duty یکی از بازی هایی است که حتی افرادی که یک بار هم دستشان به طرف کنترلر بازی نرفته، نامش را شنیده اند. این بازی در بدو تولد یکی از بهترین های صنعت گیم در زمان خودش بود، و هم اکنون نیز با وجود تمام تغییر و تحولاتش توانسته یکی از غول های صنعت بازی های کامپیوتری باقی بماند. اگر دوست دارید بدانید کال آف دیوتی چگونه توانست به بهترین بازی حماسی و اکشن زمان خود تبدیل شود  و با ایجاد صحنه های واقع گرایانه و بی نظیر جنگ های جهانی و جنگ های چند صد سال آینده، گیمرها را غافلگیر کند، چه شد که به یکی از برترین های بازی های چند نفره تبدیل شد و این که چگونه می‌توانید خرید سی پی کال آف دیوتی را انجام دهید، در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.
 
تاریخچه بازی کال آف دیوتی
کال آف دیوتی (Call of Duty) یکی از بازی های سبک اکشن هست، که در سال 2003 توسط کمپانی اکتیویژن برای رایانه های شخصی معرفی شد، اما با استقبال شدید گیمرها مواجه شد، تا حدی که به عنوان بهترین بازی کامپیوتری آن سال شناخته شد و نسخه کنسول بازی آن نیز طراحی شد.

یکی از دلایلی که آن سال بازی کالاف دیوتی را از سایر رقبایش متمایز ساخت، ساختار بخشِ داستانی و مکانیک های به شدت واقع گرایانه اش بود. در واقع هدف اصلی اکتیویژن در طراحی فضای بازی Call of Duty، ارائه ی یک تجربه واقعی و محرک از جنگ جهانی دوم بود، که به خوبی توانست آن را عملی سازد. هوش مصنوعی Call of Duty یکی از اصلی ترین عوامل القای این حس واقع گرایانه بود؛ تصور کنید گیمر در هر مرحله چندین هدف برای انجام دادن داشت، می‌توانست به روش‌های مختلف آن ها را انجام دهد، و در عین حال در برابر حملات دشمن نیز آسیب پذیر بود، سربازان دشمن می توانستند او را از پشت غافلگیر کنند و صدمه بزنند، یا مثلا زمانی که یکی از همراهانش کشته می شد، سرباز جدیدی با او همراه می شد تا در انجام هدفش تنها نباشد. بعد از موفقیت بزرگ Call of Duty، کمپانی اکتیویژن به دنبال توسعه حضور این بازی در بازار بازی های رایانه ای بود، که پروژه طراحی دو ورژن جدید از کال آف دیوتی را کلید زد، و شرکت های اینفینیتی وار و تری اچ در مسیر توسعه با این کمپانی همراه شدند؛ همچنین کمپانی تنسنت گیمز نیز در توسعه بازی کالاف دیوتی موبایل نقش بسزایی ایفا کرد.
 
 
 
خلاصه ای از داستان کال آف دیوتی
بازی از سه زاویه ارتش آمریکا، بریتانیا و شوروی، و در فضای جنگ جهانی دوم دنبال می شود. در جریان این سه روایت، بازی تنوع محیطی و مرحله ای بالایی را به تصویر می کشد، از عملیات های شبانه و مخفیانه در دل جنگل و کنار ساحل گرفته، تا نبردهای حماسی و سنگین استالینگرادی. کال آف دیوتی در میان بازی های سبک اکشن، از لحاظ شخصیت پردازی و گرافیک در سطحی بسیار حرفه ای قرار دارد، به طوری که شما هر چه به مراحل بالاتر این بازی ارتقا پیدا می کنید، بیشتر متوجه این موضوع می شوید. از دیگر ویژگی های کال آف دیوتی، تنوع مودهای بازی است، مانند: Battle Royale، Multi player و Zambia. هر یک از این مودها، تجربه های کاربری هیجان انگیز و متفاوتی به گیمر می دهند. شخصیت های کال آف دیوتی در مراحل مختلف تغییر می کنند، و شیوه نبرد و ویژگی های شخصیتی آن ها نیز با هم متفاوت است. اصلی ترین شخصیت های کال آف دیوتی کاپیتان پرایس، الکس میسون، دیوید میسون، توماس مریک و سایمون گاست هستند. امکان شخصی سازی این شخصیت ها نیز از دیگر جذابیت های این بازی است، که استفاده از آن مستلزم خرید سی پی کال آف دیوتی است.
 
CP  کال آف دیوتی چیست؟
همان طور که پیش تر توضیح دادیم، یکی از ویژگی های بازی کال آف دیوتی امکان شخصی سازی شخصیت ها و امکانات این بازی است. برای استفاده از این امکان، باید از واحد پول داخل بازی که به آن CP کال آف دیوتی گفته می شود، استفاده کنید. با خرید سی پی کال آف دیوتی می توانید از قسمت STORE یا همان فروشگاه داخل بازی کال آف دیوتی، برای شخصیت خود مهمات، سلاح های پیشرفته، لباس جنگی مناسب محیط های مختلف و هر چیزی که لازم دارد، خریداری کنید. استفاده از این امکانات، از دو جنبه مورد نیاز است؛ یک اینکه استفاده از تسلیحات پیشرفته، هیجان و لذت شما از بازی را بیشتر می کند، و دوم اینکه در مراحل بالاتر بازی، شما برای موفقیت و عبور از جنگ های سخت و سنگین، به بروزترین تسلیحات و مهمات نیاز دارید. بنابراین خرید سی پی کالاف دیوتی یک مسیر میان بُر و ضروری برای هیجان انگیزتر کردن بازی و سرعت بخشیدن به پیشرفت شماست. 


 
نحوه خرید CP برای کاربران ایرانی چگونه است؟
همان طور که توضیح دادیم، خرید سی پی کال آف دیوتی برای پیشرفت و ارتقاء شما در مراحل مختلف بازی بسیار مهم است، و با توجه به اینکه کال آف دیوتی جزو بازی های محبوب گیمرهای ایرانی نیز هست، در نتیجه گیمرهای ایرانی زیادی به دنبال تهیه آن هستند. برای خرید سی پی کال آف دیوتی باید از پرداخت درون برنامه ای استفاده کنید، در واقع اغلب بازی های آنلاین برای استفاده از امکانات پولی داخل بازی، یک پنل پرداخت درون برنامه ای دارند که بازی کال آف دیوتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما متاسفانه دسترسی به این پنل برای کاربران بعضی کشورها از جمله ایران، به دلیل روابط دیپلماتیک بین کشور سازنده بازی و تحریم های موجود علیه ایران، امکان پذیر نیست. اما در اقدامی جالب، تعدادی از شرکت های ایرانی بعد از اعمال تحریم های خرید بازی های آنلاین و خرید درون برنامه ای، در جهت رفع این مشکل و تسریع روند خرید های درون بازی، اقدام به ارائه سی پی، جم، تیکت و... با قیمت مناسب کردند.

شما می توانید سی پی کالاف دیوتی را کاملا بی واسطه و مستقیم از این شرکت ها تهیه کنید، و مطمئن باشید که امنیت حساب کاربری شما در بازی، به خطر نمی افتد، و در صورت بروز هر مساله ای تیم پشتیبانی این شرکت ها همراه شما خواهند بود.

شرکت سازنده این بازی برای اسکین پریمیوم و پریمیوم پس بازی، اعتباری به نام cp call of duty را برای علاقه مندان در نظر گرفت. بسیاری از گیمرها برای زیباتر کردن محیط بازی خود و همچنین پیشرفت سریع در بین رقبا این cp را تهیه می کنند. اگر عاشق رقابت و اسکین های جدید سلاح و… می باشید حتما سی پی بازی کال آف دیوتی را خریداری کنید. شما می توانید با تمامی گوشی های موبایل از جمله اندروید و ios ،cp بازی بی نظیر کالاف دیوتی را خریداری کنید.

برگرفته از فروشگاه گیفت کارت افراگیفت (https://afragift.com/)
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *