کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونمایی از سامانه دولتیار با حضور زاکانی

18 خرداد 1400 ساعت 14:39

سامانه دولتیار با حضور آقای علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در خبرگزاری تسنیم رونمایی شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، این سامانه از برنامه‌های آقای زاکانی است که بر اساس آن مسائل شهرستان‌ها با مشارکت عموم مردم و نخبگان و جوانان هر شهرستان بعد از اولویت بندی حل و فصل می‌شود.

آقای زاکانی درباره این سامانه گفت: ما برای ۴۵۱ شهرستان ماموریت معرفی کرده ایم و در مجموع چهار هزار و ۵۲۶ مسئله داریم که هزار و ۸۴۱ مسئله خاص آن شهرستان‌ها استخراج شده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما نظام مسائل را در سطح ملی شامل موضوعات تورم، مسکن، بیکاری و مفاسد اقتصادی بررسی کرده ایم و این مسائل در همه استان‌ها شمولیت دارد.

وی گفت:​ بر اساس این سامانه از هر شهرستان سه مشکل اولویت دار را استخراج می‌کنیم که مثلا مشکل اهواز، گرد و غبار، ​​ آب و فاضلاب، مشکل قائم شهر، فاضلاب و مشکل اردبیل و دشت مغان و زاهدان و زابل مشکل راه دارند.

آقای زاکانی افزود:​ ما مثلاً در بحث مشکل فاضلاب اهواز شاهدیم که چند ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده، اما هنوز این مشکل رفع نشده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سامانه دولتیار مبتنی بر یک تحقیق میدانی و ارتباطات میان کارشناسان و نخبگان هر شهرستان است و این سامانه امکانی را هم ایجاد می‌کند که نظارت بر مسئولان از طریق مردم فراهم شود.

وی گفت: ما علاوه بر این یک کار دیگری را هم ساماندهی کرده ایم که نهاد سازی نوین نام دارد و ما در هر شهرستان یک مجموعه‌ای از نخبگان و مسئولان را در کنار هم داریم و هر کسی می‌تواند نسبت به عملکرد مسئولان ورود کند.


کد مطلب: 765958

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/765958/رونمایی-سامانه-دولتیار-حضور-زاکانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com