پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۶

سه دستور اجرایی جلیلی در روز اول دولت

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 765943
سه دستور اجرایی دکتر سعید جلیلی در روز اول دولت، با اعلام نظر روسا و دبیران کارگروه‌های تخصصی دولت سایه، تصویب شد.
سه دستور اجرایی جلیلی در روز اول دولت
به گزارش جهان نيوز، دکتر جلیلی در نشست هیئت «دولت سایه» گفت: پس از 8 سال مطالعه به جمع بندی و برنامه ریزی رسیدیم و بر اساس آن از روز نخست کار ها را آغاز خواهیم کرد؛ این طور نیست که با آغاز به کار دولت بگوییم تازه باید مسائل بررسی و مطالعه شود.

بنابراین دولتی که سر کار می‌آید باید فعالیت هایش را از روز نخست آغاز کند.

اگر قرار بر این باشد که کارها را در آغاز فعالیت دولت بررسی و مطالعه کنیم ممکن است چند ماه یا حتی چند سال از عمر دولت صرف این بررسی‌ها شود در حالی که ما باید از روز نخست راه حل ها را در دستور کار قرار دهیم.

همکاران ما در کارگروه‌های دولت سایه ، مسائل را جمع‌بندی کردند تا از روز نخست که رئیس‌جمهور در پشت میزش آغاز به کار می‌کند طبق اختیاراتی که دارد بدون نیاز به هیچ مصوبه، فعالیت‌ها را آغاز کند.

گفتنی است «انتشار کلیه سوابق اعضای هیئت مدیره و مدیران کلیه شرکت‌های دولتی» در فضای مجازی، «ایجاد سامانه سفر» و «تبادل الکترونیکی داده‌های سلامت» به منظور  تبادل اطلاعات نظام بصورت الکترونیک به عنوان سه دستور اجرایی از سوی هیئت «دولت سایه» تصویب و اعلام شد.

کارگروه‌های پولی و مالی (نظام بانکی، ارز، تامین مالی، بودجه، بازار سرمایه، خصوصی سازی، هدفمندی یارانه ها، مالیات) ؛ کشاورزی (تراریخته، زراعت و باغی، دام و طیور، شیلات، گیاهان دارویی)، محیط زیست ، خودرو ، نیرو (آب، برق، انرژی های تجدیدپذیر)، نفت و گاز ، اشتغال و کارگری، اصناف و صنعت، تعاملات اقتصادی خارجی، تحریم، سلامت، دانش بنیان، معدن، مدیریت شهری ، بیمه ،حسابرسی، هواشناسی، سازمان برنامه، مسکن ،مدیریت بحران، روستا و عشایر ، حقوقی، دولت الکترونیک ، کارگروه سیاست خارجی، فضای مجازی،آموزش و پرورش، ورزش، زنان و خانواده، گردشگری، آموزش عالی، وزارت ارشاد ، شورایعالی انقلاب فرهنگی، جمعیت و مسجد در این نشست حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همان اولی را اجرا کند کلی است !!!
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
همینا رو میگه که میشه رئیس جمهور.
Iran, Islamic Republic of
هر چی میکشیم از همین دولت سایه هست
Iran, Islamic Republic of
خب نكش !!!!
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله آقای رئیسی به نفع کاندید اصلح و با برنامه تر (آقای جلیلی) انصراف دهند.