کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زاکانی در نشست خبری:

کاغذهای برخی‌ کاندیداها را بگیرند باید بنشینند و ما را نگاه کنند/ پیشنهاد دادم یک سوال را از هر هفت نفر بپرسند تا مردم بفهمند چه کسی برنامه دارد/ روحانی ۳۰۰ هزار میلیارد از بورس برای خودش بیرون کشید/ ۱۸۰۰ مسئله کشور را استخراج کردیم/ تحریم‌ها ۱۵ تا ۲۰ درصد اثر دارد

18 خرداد 1400 ساعت 11:20

تلخ است که بنده که ده سال است یک برنامه نوشته‌ام و در حال بروزرسانی است باید در مناظره بنشینیم و دعواهای الکی با همدیگر بکنیم.


به گزارش جهان نیوز، نشست خبری دکتر علیرضا زاکانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

اهم اظهارات زاکانی:

*اگر مردم در صحنه حضور یابند، ناامیدی دیگر معنا ندارد چون خودشان بخشی از حل مسئله خواهند بود.

*توجه ما به این است که در عرض چهار سال یک تحول همه‌جانبه را در ایران حاصل کنیم.

*دولت نوکر مردم است و ادبیات‌ها باید تغییر کند.

*نمی‌شود کشور را کاریکاتوری رشد داد و باید یک حرکت موز‌ون و هماهنگ برای پیشرفت کشور داشت.

*ما ۱۸۰۰ مسئله کشور را استخراج کردیم و یک مدل برای گره‌گشایی از کلاف سردرگمِ مشکلات کشور را به‌دست آورده‌ایم.

*سامانه دولت یار مشکلات ۴۵۱ شهرستان را احصا کرده است و مردم عزیز می‌توانند ببینند و بعد مسایلی را به آن اضافه کنند.

*مشکلات استخراج شده را بین وزارتخانه‌ها تقسیم کرده و در بودجه سال ۱۴۰۱ برای آن اعتبار می‌بینیم.

*موضوع کرونا یک امر فرا بخشی است و این یکی از اشتباهات دولت روحانی است که این امر را فقط به وزارت بهداشت سپرده است؛ بنده خودم پزشک هستم و می‌دانم چگونه می‌شود کرونا را ریشه کن کرد.

*بنده جهش تولید در حوزه اقتصاد را برای خودم یک رکن در نظر گرفتم. در این حوزه ۹ پیشران درنظر گرفتم که یکی از آنها گردشگری است.

*تحریم‌ها ۱۵ تا ۲۰ درصد اثر دارد و اساس کار، بی‌اثر کردن تحریم‌ها در داخل کشور است و با  پیگیری که می‌کنیم در موضوع برجام هم این سد را خواهیم شکست.

*مناظره به اعتقاد بنده به صورت عادلانه برگزار شد، البته بهتر از این هم می‌شود این مناظرات را برگزار کرد؛ آن‌ وقت معلوم می‌شد عیار افراد چقدر است.

*برخی از آقایان را اگر کاغذهایشان را بگیرند باید بنشینند و ما را نگاه کنند.

*من پیشنهاد دادم یک سوال را از هر هفت نفر بپرسند و ما پنج دقیقه توضیح دهیم بعد هم بگویند هرکس پنج دقیقه نظر دیگری را نقد کند آنوقت مردم می‌فهمند چه کسی برنامه دارد.

*تلخ است که بنده که ده سال است یک برنامه نوشته‌ام و در حال بروز رسانی است و با چندین هزار نفر نخبه در این برنامه مواجه بودیم، باید در مناظره بنشینیم و دعواهای الکی با همدیگر بکنیم.

*ما باید بتوانیم در مناظرات نمایش اخلاق بدهیم.

*ظاهر مردم باطن مسئولان است؛ جوانی که مناظرات را تماشا می‌کند، از منی که ۵۰ یا ۶۰ سال سن دارم و جزو مسئولان این کشور هستم، یاد می‌گیرد که چگونه رفتار کند.

*بنابراین از دوستان عزیز در مناظرات خواهش می‌کنم که پاسخ های معتبر به سوالات بدهند که مردم امروز نیاز به پاسخ‌های معتبر دارند.

*البته بنده آماده هستم که در مناظرات دو نفره در خدمت دوستان باشم تا لااقل مشت بنده را در برابر ملت باز کنند.

*مگر نمی‌گویند که ما دو ترم درس خوانده‌ایم و آنها درس می‌دهند؛ همان‌هایی که درس می‌دهند بیایند و در یک مناظره رو دررو ما را در برابر مردم کنف کنند.

گزارش وزارت اقتصاد است که این دولت ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از بورس برای خودش بیرون کشیده است. به نظر‌ من این یک جنایت اقتصادی بود.


کد مطلب: 765921

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/765921/کاغذهای-برخی-کاندیداها-بگیرند-باید-بنشینند-نگاه-کنند-پیشنهاد-دادم-یک-سوال-هفت-نفر-بپرسند-مردم-بفهمند-کسی-برنامه-روحانی-۳۰۰-هزار-میلیارد-بورس-خودش-بیرون-کشید-۱۸۰۰-مسئله-کشور-استخراج-کردیم-تحریم-ها-۱۵-۲۰-درصد-اثر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com