کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا موسسه ونوس بهترین راه برای قبولی در کنکور است؟

18 خرداد 1400 ساعت 10:50

موسسه‌های آموزشی زیادی در کشور وجود دارند که داوطلبان را برای کنکور سراسری آماده می‌کنند. معمولا داوطلبان برای انتخاب یک منبع خوب دچار سردرگمی می‌شوند، زیرا منابع کنکور بسیار زیاد هستند. موسسه ونوس در مقایسه با سایر موسسه‌های آموزشی در کشور محبوبیت زیادی مابین داوطلبان دارد.


موسسه‌های آموزشی زیادی در کشور وجود دارند که داوطلبان را برای کنکور سراسری آماده می‌کنند. معمولا داوطلبان برای انتخاب یک منبع خوب دچار سردرگمی می‌شوند، زیرا منابع کنکور بسیار زیاد هستند. موسسه ونوس در مقایسه با سایر موسسه‌های آموزشی در کشور محبوبیت زیادی مابین داوطلبان دارد. دلیل این موضوع نیز بسیار ساده و واضح است. استفاده از بهترین اساتید و ارائه بهترین آموزش‌ها به داوطلبان، موسسه ونوس را به بهترین موسسه در کشور تبدیل کرده است.
موسسه ونوس در سال 1389 با هدف ارائه پکیج‌های آموزشی به دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم و داوطلبان کنکور تاسیس شده است. این موسسه با کمک بهترین اساتید کنکور در ایران، پکیج‌های آموزشی را به صورت آموزش از راه دور در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. داوطلبان تمامی رشته‌های گره تجربی، ریاضی، انسانی و هنر می‌توانند از پکیج‌های این موسسه برای قبولی در کنکور استفاده کنند. اما چرا این موسسه به یکی از بهترین موسسه‌های کنکور در کشور تبدیل شده است؟
 
 
اساتید موسسه ونوس: موفقیت با بهترین‌ها
یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت موسسه ونوس همکاری با بهترین اساتید کشور است. تمامی اساتیدی که در این مجموعه پکیج‌های آموزشی را تدریس می‌کنند، سابقه درخشانی در تدریس درس‌های کنکور دارند. موسسه ونوس از تمامی اساتیدی که حرف اول را در کشور می‌زنند برای تدریس پکیج‌های موسسه ونوس همکاری کرده است. موسسه ونوس با کمک بهترین‌های کشور بهترین پکیج‌های آموزشی را در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان قرار می‌دهد. اساتید موسسه ونوس عبارتند از:

کلاس‌های خصوصی با پکیج‌های موسسه ونوس
داوطلبان معمولا برای قبولی در کنکور از کلاس‌های خصوصی با هزینه‌های بسیار زیاد استفاده می‌کنند. متاسفانه به دلایل مختلف داوطلبان از این کلاس‌های خصوصی بازده مناسبی دریافت نمی‌کنند. موسسه ونوس با ارائه پکیج‌های آموزشی، جایگزین مناسبی برای کلاس‌های خصوصی است. اساتید در تمامی پکیج‌ها به طور کامل مباحث و مفاهیم را توضیح می‌دهند و سوالات احتمالی داوطلبان را نیز پاسخگو هستند. این موضوع موجب می‌شود که داوطلبان با یک خیال راحت در محیط خانه حضور داشته باشند و با هزینه کمتر برای کنکور سراسری آماده شوند.
 
 
پکیج‌های موسسه ونوس چه ویژگی‌هایی دارد؟
1) آموزش به صورت تصویری
تمامی پکیج‌هایی که در موسسه ونوس تدریس می‌شوند به صورت تصویری هستند. اساتید با استفاده از روش‌های ساده در این پکیج‌ها، مفاهیم را به صورت تصویری به داوطلبان و دانش‌آموزان آموزش می‌دهند. شما می‌توانید به راحتی ویدئوها را مشاهده کنید و مباحث مورد نظر را یاد بگیرید.
2) جزوه‌های کامل برای هر درس
تمامی پکیج‌های گروه ریاضی، تجربی، انسانی و هنر دارای جزوه‌های مخصوص هستند. این جزوه‌ها یا همان کتاب کارها همراه با پکیج‌ها برای داوطلبان ارسال می‌شوند. داوطلبان و دانش‌آموزان نیازی به خلاصه‌نویسی و نکته‌برداری ندارند، زیرا تمامی نکات در این کتاب‌های کار برای داوطلبان ثبت شده است. شما کافیست به آموزش‌ها نگاه کنید و همراه با کتاب کار تمرین کنید.
3) حل تست‌های کنکور
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های موسسه ونوس، حل تست‌های کنکور در سال‌های اخیر است. اساتید موسسه ونوس پس از آموزش مفاهیم هر درس به سراغ تست‌های کنکور می‌روند. این موضوع موجب می‌شود که داوطلبان نه تنها مفاهیم را یاد بگیرند بلکه تست‌های کنکور آن درس را نیز حل کنند. شما می‌توانید در این پکیج‌ها، حل تست‌های کنکور و روش‌های تست زنی را آموزش ببینید.  
4) قیمت مناسب
اگر به لیست قیمت محصولات موسسه ونوس نگاه کنید متوجه قیمت مناسب این پکیج‌ها می‌شوید. شاید باور کردنی نباشد اما تمامی پکیج‌ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. داوطلبان و دانش‌آموزانی که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای پکیج‌ها و منابع کنکور داشته باشند با استفاده از این پکیج‌ها نه تنها یک منبع کامل در اختیار خواهند داشت بلکه با یک قیمت مناسب برای کنکور سراسری نیز آماده می‌شوند.
5) شبیه‌سازی کلاس خصوصی
پکیج‌های موسسه ونوس برای دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم، داوطلبان کنکور و داوطلبان کنکور ارشد طراحی شده است. شما دیگر نیازی به حضور در کلاس‌های خصوصی و پرداخت هزینه‌های سنگین ندارید. این پکیج‌ها همانند کلاس‌های خصوصی تهیه شده‌اند. داوطلبان زمانی که این پکیج‌ها را نگاه می‌کنند احساس حضور در کلاس‌های خصوصی را دارند. اساتید هر مبحث و موضوع را به داوطلبان آموزش می‌دهد سپس تست‌های مربوط به آن درس را حل می‌کند. اساتید هنگام آموزش، سوال‌های احتمالی داوطلبان را نیز پاسخ می‌دهند تا داوطلبان پاسخ همه سوالات را داشته باشند.
6) تدریس برای تمامی سطح‌ها
اکثر موسسه‌ها و منابع آموزشی، درس‌ها را در سطح بالا تدریس می‌کنند. این موضوع موجب می‌شود که داوطلبان به سختی درس‌ها را یاد بگیرند. اما موسسه ونوس با تدریس پله به پله این مشکل را برای داوطلبان حل کرده است. تمامی داوطلبان با هر سطح علمی می‌توانند از پکیج‌های موسسه ونوس استفاده کنند. این پکیج‌ها مفاهیم را از سطح پایه شروع می‌کنند و دانش‌آموزانی که سطح پایینی در درس‌ها دارند مفاهیم را متوجه می‌شوند.
مشاوره رایگان موسسه ونوس
یکی دیگر از دلایلی که موجب می‌شود داوطلبان با خیال راحت‌تری از پکیج‌های موسسه ونوس استفاده کنند، مشاوره رایگان این موسسه است. بله این موسسه برای تمامی داوطلبان و دانش‌آموزان مشاوره رایگان ارائه می‌دهد. داوطلبان با خیال راحت می‌توانند با موسسه ونوس تماس بگیرند و در مورد سطح درسی خود و پکیج‌های ونوس تمامی سوالات را بپرسند. اگر شما نیز به دنبال قبولی در کنکور سراسری هستید همین حالا با موسسه ونوس تماس بگیرید و برنامه‌ریزی خود را برای کنکور انجام دهید.
شماره موسسه ونوس برای مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۴۲۹۰۹۶
 


کد مطلب: 765912

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/765912/چرا-موسسه-ونوس-بهترین-راه-قبولی-کنکور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com