کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلیلی: برای تعامل گسترده با جهان برنامه داریم

18 خرداد 1400 ساعت 9:37

ما اگر این نگاه را داشته باشیم، لازم است برای تعامل سازنده و گسترده با جهان برنامه داشته باشم...ما برای تعامل گسترده و سازنده با جهان برنامه داریم


به گزارش جهان نیوز، نشست کارگروه‌های دولت سایه با موضوع بررسی فرمان‌های اجرایی روز اول دولت، عصر دوشنبه ۱۷ خرداد با حضور «سعید جلیلی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه  برگزار شد.

جلیلی در این نشست با بیان اینکه لازمه جهش تولید، جهش صادرات است که در تعاملات با کشورهای خارجی محقق می‌شود، گفت: «ما اگر این نگاه را داشته باشیم، لازم است برای تعامل سازنده و گسترده با جهان برنامه داشته باشم...ما برای تعامل گسترده و سازنده با جهان برنامه داریم».

وی افزود: «ما معتقدیم برای پیشرفت کشور حتی یک روز هم نباید معطل کرد. بعد از ۸ سال جلسات متعدد در عرصه‌های متعدد به یک جمع‌بندی اساسی رسیدیم و این است که برای ۴ سال آینده نباید کشور فقط اداره شود، توانمندی‌های کشور و ظرفیت های ما به گونه‌ای است که به خوبی می تواند ۴ سال آینده یک جهش در شأن ملت ایران داشته باشد».

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یک موضوع مهم مدیریت، زمان است گفت: «ما زمان زیادی نداریم برای اینکه بخواهیم خودمان را معطل کنیم و باید کارها را جدی شروع کنیم و نباید زمان را از دست داد».


کد مطلب: 765886

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/765886/جلیلی-تعامل-گسترده-جهان-برنامه-داریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com