کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت رسانه نزدیک به اسرائیل از یک مستند

18 خرداد 1400 ساعت 9:17

بخش‌هایی از اولین مستند انتخاباتی «محسن مهرعلیزاده»، یکی از هفت نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی صداوسیما سانسور شد.


به گزارش جهان نیوز، سایت ایران وایر- رسانه ضدانقلاب نزدیک به سازمان جاسوسی اسرائیل که ارتباط نزدیکی با سرکرده های فرقه ضاله بهاییت دارد و از حامیان تحریم و جنایت علیه مردم ایران است- در گزارشی به تعریف و تمجید از مستند تبلیغاتی «محسن مهرعلیزاده» پرداخت.

این سایت ضدایرانی در گزارش مذکور نوشت: «بخش‌هایی از اولین مستند انتخاباتی «محسن مهرعلیزاده»، یکی از هفت نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی صداوسیما سانسور شد. در این مستند  چهره‌ و سخنان دو رییس‌جمهور سابق جمهوری اسلامی «هاشمی رفسنجانی» و «محمد خاتمی» به همراه «مصطفی تاج‌زاده» و «مسعود پزشکیان» حذف شدند».
 


ایران وایر در ادامه نوشت: «مستند «صدای جمهور» با این قول به مخاطبش شروع می‌شود که دولت مهرعلیزاده، «دولت سوم خاتمی» و دولت زندگی خواهد بود که در آن نه مرگ وجود دارد و نه فقر و دقایق آخر نسخه اصلی مستند نیز با تصاویری از محمد خاتمی تمام می‌شود؛ در حالی که مهرعلیزاده وعده می‌دهد به شرط انتخاب، دولت سوم خاتمی را در ایران تشکیل خواهد داد».

لازم به ذکر است که این سایت ضدایرانی در هفته های اخیر مطالب متعددی علیه سید ابراهیم رئیسی منتشر کرده است. سایت ایران وایر از حامیان اصلی قاتلان سردار حاج قاسم سلیمانی است.


کد مطلب: 765884

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/765884/حمایت-رسانه-نزدیک-اسرائیل-یک-مستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com