کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عطریانفر: همتی موفق‌ترین نامزد در مناظره بود

18 خرداد 1400 ساعت 9:15

آقای مهرعلیزاده خود را بااخلاق‌ترین و با تجربه‌تر از دیگران نشان داد و درنهایت آقای همتی هم موفق‌ترین نامزد و البته مظلوم‌ترین در مناظره بود.


به گزارش جهان نیوز، «محمد عطریانفر» عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در مصاحبه با شماره دوشنبه- ۱۷ خرداد- روزنامه شرق با اشاره به مناظره اول کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:

«آقای رضایی در این گفت‌وگو بسیار سطحی رفتار کرد، آقای زاکانی نماد خشونت بود، آقای رئیسی از موضع بالا حرف می‌زد، آقای جلیلی سعی می‌کرد خود را حزب‌اللهی‌ترین نامزد معرفی کند، آقای قاضی‌زاده‌هاشمی منصف‌ترین نامزد در صحنه بود، آقای مهرعلیزاده خود را بااخلاق‌ترین و با تجربه‌تر از دیگران نشان داد و درنهایت آقای همتی هم موفق‌ترین نامزد و البته مظلوم‌ترین در مناظره بود. البته من پیش‌بینی می‌کنم رفتار نامزدها در دو مناظره آینده منطقی‌تر شود».

همچنین «فائزه هاشمی» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با خبرآنلاین گفت: «از لحاظ شخصیتی که حتما آقای همتی می‌تواند یک قطب جدی باشد، به هرحال ایشان اقتصاددان است و سالها در جاهای مختلف بوده و الان هم بیشترین مانوری که کاندیداها می دهند روی مسائل اقتصادی است».

هاشمی در ادامه گفت: «اگر آقای همتی شجاعت داشته باشد می‌تواند بسیاری از مسائلی که مطرح می‌شود را به خود آنها برگرداند چون پایه مشکلات کشور اینها هستند؛ حالا اگر مثلا امثال من نسبت به اصلاح طلبان ایراد داریم، ایرادمان به اصولگرایان سر جای خود باقی است یعنی پایه اصلی آنها هستند ضمن اینکه ما هم کم کاری کرده‌ایم؛ بنابراین می توانند ورق را به نفع خود برگردانند ولی به این شرط که شهامت داشته باشند چون ممکن است مجبور شوند که بخواهند خیلی جاهای بالا بالا را زیر سؤال ببرند و نباید کم بیاورند».


کد مطلب: 765882

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/765882/عطریانفر-همتی-موفق-ترین-نامزد-مناظره

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com