جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱۲

فتح الفتوح بزرگ سردار قاآنی در منطقه +جزئیات

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 765878
کیهان در سرمقاله خود از فتح‌الفتوح جدید سپاه اقتصاد در عرصه اقتصاد لبنان و سوریه خبر داد.
فتح الفتوح بزرگ سردار قاآنی در منطقه +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، آمریکا و عوامل آن گمان می‌کردند می‌توانند با فشارهای اقتصادی و واداشتن دولت‌ها در کشورهای مقاومت به کناره‌گیری از قدرت، شرایط منطقه را دگرگون کنند و اساساً سردار شهید سلیمانی در این چارچوب تحلیلی به شهادت رسید اما امروز با گذشت حدود ۲۰ ماه از این توطئه و علنی شدن شکست آن باید به سردار اسماعیل قاآنی دست مریزاد گفت.

او در دوره کوتاه مسئولیت خود با ادراک دقیق شرایط منطقه و ظرایف آن و با به کار بستن تجربه‌های ارزشمندی که در دوره شهید به دست آمده است، این وضعیت پیچیده را به خوبی مدیریت کرده و به فتح‌الفتوحی بزرگ نایل آمده است.

امروز در شرایطی به راحتی می‌توانیم از شکست توطئه‌ها و پیروزی مقاومت حرف بزنیم که در متن قضایای ۲۰ ماه اخیر با مخاطرات پیچیده‌ای مواجه بوده‌ایم. رسیدن لیر لبنان به پایین‌ترین قیمت خود طی ۴۰ سال اخیر - از ۱۵۰۰ لیر در برابر یک دلار به ۱۲۰۰۰ لیر در برابر یک دلار طی حدود ۱۵ ماه- برای کشوری با اقتصاد کوچک لبنان رویداد ساده‌ای نبود.

مدیریت درست افکار جامعه لبنان برای سقوط نکردن در طراحی آمریکا در این شرایط بسیار دشوار بود کما اینکه رسیدن لیر سوریه از ۵۰۰ واحد در برابر یک دلار به ۱۰۰۰۰ واحد برای اقتصاد کوچک و در حال جنگ سوریه شرایط بسیار دشواری را پدید می‌آورد و امکان دوباره‌ای برای فعال شدن مخالفان بشار اسد ایجاد می‌کرد و مدیریت درست این صحنه کار به شدت پیچیده‌ای بوده که تجربه قبلی هم برای آن وجود نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark
خدا قوت سردار . ممنون از مجاهدت های خاموشت .
Iran, Islamic Republic of
فازت چیه برادر خداقوت چی؟
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خب! ان شاءالله ریال خودمون کی قرارخ برگرده
پولهامون در بورس کی قراره برگرده!؟
Iran, Islamic Republic of
هر وقت مردم درست انتخاب کنن و دو تا بچه انقلابی بیاد سر کار
Iran, Islamic Republic of
.....
محمد.قم
United States
هرموقع که مدیران جهادی و مومن مثل سردار قاآنی و رئیسی و قالیباف در پست های کلیدی مثل ریاست جمهوری و ریاست مجلس و... باشند.به امید آن روز...
United Arab Emirates
احسنت بر سردار عزیز قاانی
به امید ریس جمهور خوب عالی برای ایران عزیز انتخاب بشه
United States
......
Iran, Islamic Republic of
جهان جون تحلیل خوبی بود ولی اساس این مطلب از تحلیل دکتر زارعی برداشته شده ! ای کاش به منبع آنها با ذکر پاورقی اشاره می کردید.
وحید
Iran, Islamic Republic of
مرحبا سردار،خدا قوت.
سید
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد سردار ...
دعای حاج قاسم درحقت مستجاب ...