کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شلیک سرداران ایرانی به قلب شیخ‌سلمان بحرینی

17 خرداد 1400 ساعت 22:54

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین با برتری پر گل شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.


به گزارش جهان نیوز، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه ملی منامه برگزار شد که این دیدار در پایان با 3 گل به سود شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

شاگردان اسکوچیچ در نیمه دوم و با حضور سامان قدوس عملکردی قابل توجه داشتند و با حضور حاج صفی در دفاع چپ و درخشش قدوس در میانه زمین موفق به زدن 3 گل به بحرین در خاک این کشور شدند.

بحرین که پیش از این با حمایت شیخ سلمان میزبانی گروه C را از آن خود کرده بود در جنگ نابرابر مقابل ایران شکست سنگینی را متحمل شد و سرداران ایران با شلیک به قلب شیخ سلمان پاسخ قاطعی به تصمیم AFC در مورد اهدای میزبانی دادند.ایران با این برد با کسب 12 امتیاز با تفاضل گل بهتر به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

داور:فو مینگ
کمک‌ها: ما جی و کانگ دونگ هو

کارت زرد:احمد نبیل، علی حرم (بحرین) محمد حسین کنعانی‌زادگان(ایران)
کارت قرمز:

گل: سردار آزمون در دقیقه های (54) و (61) و مهدی طارمی هم در دقیقه 79 سه گل تیم ملی ایران را در این دیدار به ثمر رساندند.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاجی صفی، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی( 46 سامان قدوس)، مهدی طارمی، وحید امیری(68سعید عزت‌اللهی)، محمد حسین کنعانی زادگان( 83 مرتضی پورعلی گنجی)، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده(83 مهدی قائدی) و سردار آزمون(71 مهدی ترابی).

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب تیم ملی بحرین: سید محمد جعفر، سید رضا عیسی، ولید الحیام، احمد نبیل، حمد شمسان،  علی حرم، جاسم الشیخ( 69 سید یحیی سعید)، کمیل الاسود(62 عبدالوهاب الملود)، مهدی حمیدان(62 علی مدان)، محمد مرهون و محمد الرمیحی( 69 اسماعیل عبدالطیف)

سرمربی: هلیو سوزا


کد مطلب: 765849

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/765849/شلیک-سرداران-ایرانی-قلب-شیخ-سلمان-بحرینی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com