کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حزب‌الله درگذشت محتشمی پور را تسلیت گفت

17 خرداد 1400 ساعت 21:49

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درگذشت روحانی مجاهد حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر محتشمی‌پور را تسلیت گفت.


به گزارش جهان نیوز، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درگذشت روحانی مجاهد حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر محتشمی‌پور را تسلیت گفت.

متن پیام جنبش حزب الله لبنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز برادر بزرگ و عزیزمان، حضرت علامه‌ مجاهد سید علی اکبر محتشمی پور پس از عمری پربرکت و لبریز از جهاد و مبارزه و تلاش خستگی‌ناپذیر در مسیر خدمت به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه ملت‌های منطقه‌مان، ما را به سوی خانه‌ی ابدی و جوار الهی ترک گفت.

وی سال ۱۹۸۲ پس از لشکرکشی اسرائیل به مناطق گسترده‌ای از لبنان، در کنار رهبر شهید ما، سید عباس موسوی(رضوان الله تعالی علیه) و برادران دیگر، تلاش‌های بسیاری برای ایجاد مقاومت اسلامی لبنان به انجام رساند و هر حمایتی را که امکان داشت در اختیار این مقاومت نهاد.

یاری موضوع فلسطین و تلاش‌های گسترده‌ وی در این زمینه زبانزد همگان است. زخم‌های خونین دست و صورت و سینه‌ او که یادگار ترور ناموفق وی بودند، گواه جایگاه عظیم جهادی وی به‌ویژه در آن برهه از نبرد با دشمن صهیونیستی هستند.

ما در حزب الله وفات این سید عزیز و دوست‌داشتنی را به حضرت امام خامنه‌ای(دام ظله) و تک تک اعضای خانواده‌ محترم حضرت سید محتشمی و همه‌ دوستان و هم‌مسیران و دوست‌داران وی صمیمانه تسلیت می‌گوییم.

ما در غم از دست دادن وی شریک و همدردیم؛ اما تسلیم فرمان و خواست الهی هستیم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و علو درجات مسئلت داریم.


کد مطلب: 765847

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/765847/حزب-الله-درگذشت-محتشمی-پور-تسلیت-گفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com