پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۴

اهمیت زیاد پیروزی برابر ایران برای بحرین

جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 765535
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بحرین درباره پیروزی پرگل برابر کامبوج و بازی بعدی تیمش با ایران صحبت کرد.
اهمیت زیاد پیروزی برابر ایران برای بحرین
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، هولیو سوزا در پی پیروزی 8 بر صفر تیم ملی فوتبال بحرین برابر کامبوج و صدرنشینی در گروه C انتخابی جام جهانی در قاره آسیا گفت: ما هر کاری که می‌توانستیم در بازی برابر کامبوج انجام دادیم، زیرا بازیکنان بحرین با تمرکز کاملی وارد این بازی که نیاز به گل زودهنگام دارد شدند. در نیمه نخست نتوانستیم به خوبی از موقعیت‌های گلزنی استفاده کنیم اما به ثمر رسیدن گل دوم پیش از پایان نیمه نخست خوب بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین افزود: بازیکنانم فشار زیادی به کامبوج آوردند که باعث از دست رفتن تمرکز آنها و خستگی‌شان شد. این موضوع باعث شد تا 5 گل دیگر هم بزنیم. 2 بازی بعدی برابر ایران و هنگ‌کنگ اهمیت بسیار زیادی دارند و تمرکزمان برای کسب مقام نخست یا دومی است. باید در هر 2 بازی پیروز شویم و با ورق زدن پیروزی برابر کامبوج اکنون روی بازی با ایران تمرکز کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بحرینی ها پیروزی مقابل ایران را برابر با پیروزی مقابل کل کفر می دانند، بچه ها باید کاری کنند
United States
و بالعکس!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر همان بازی که تیم ملی ما در مقابل هنگ کنگ انجام داد را با بحرین تکرار کنیم باختمان حتمی است .
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
بااینکه خواستار پیروزی ایران هستم ولی به گمانم بازی یا مساوی میشود ویا ایران می‌بازد.. مگراینکه کمکهای غیبی به دادمان برسد.