چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

آخرین اخبار از حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه تهران/ علت حادثه مشخص شد

پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 765488
مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران در تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران گفت: علت حادثه نشت مخزن بوده و علت نشت در حال بررسی است. این حادثه مصدوم نداشت.
آخرین اخبار از حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه تهران
به گزارش جهان نيوز، ساعت ۱۹ و ۱۸ دقیقه عصر دیروز، چهارشنبه (۱۲ خردادماه) آتش‌سوزی وسیعی به دلیل نشتی یکی از مخازن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران رخ داد که گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی به‌منظور مهار و خاموش کردن آتش به‌سرعت وارد عمل شدند.

شاکر خفایی سخنگوی پالایشگاه نفت تهران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک بحث مهار آتش و یک بحث اطفاء مطرح است که مهار از همان دیشب انجام شد و آتش به هیچ کدام از مخازن دیگر سرایت نکرد اما اطفای فراورده نفتی منوط به این است که تمام محتویات داخل مخزن بسوزد. در حال حاضر منتظر هستیم که اطفای حریق به طور کامل صورت بگیرد و بعد از آن واحد های فرایندی را وارد مدار کنیم.

آرمان‌فر  مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران هم در تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران گفت: علت حادثه نشت مخزن بوده و علت نشت در حال بررسی است. این حادثه مصدوم نداشت.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *