پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
هفته دوم لیگ ملت های ۲۰۲۱؛

والیبال ایران و سه رقیب قدیمی؛ شکست ممنوع!

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 765394
تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت ها به مصاف سه تیم کانادا، ایتالیا و بلغارستان می‌رود.
والیبال ایران و سه رقیب قدیمی؛ شکست ممنوع!
گروه ورزش جهان نيوز: بعد از تحمل دو شکست برابر ژاپن و روسیه در اولین تجربه های سرمربیگری آلکنو در تیم ملی والیبال ایران و البته یک برد امیدوار کننده مقابل هلند، حالا در آستانه هفته دوم لیگ ملت ها و سه بازی نسبتا دشوار قرار گرفته‌ایم.

ایران که مثل 15 تیم دیگر حاضر در لیگ ملت ها از فردا کار خود را در هفته دوم این مسابقات آغاز می شود، کانادا، ایتالیا و بلغارستان را به ترتیب روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه پیش رو خواهد داشت.

به گفته پزشک تیم ملی همه بازیکنان در شرایط ایده آلی به سر می برند و می توانند در سه بازی پیش رو به میدان بروند؛ حالا انتخاب 14 بازیکن نهایی و البته ترکیب اصلی تیم برعهده آلکنو خواهد بود. 

ایران در سال های اخیر چند باری با کانادا روبرو شده و حالا باید برای هفتمین بار در تاریخ به مصاف این تیم از قاره آمریکا برود. کانادا که از سه بازی قبلی خود فقط یک برد برابر آرژانتین به دست آورده و در جدول همسایه ایران به حساب می آید، مثل شاگردان آلکنو به دنبال راهی برای رسیدن به جمع تیم های بالانشین می‌گردد.
 
تاریخچه رویارویی ایران و کانادا:
انتخابی المپیک ۲۰۰۴، ایران صفر – کانادا ۳
جام جهانی ۲۰۱۵: ایران صفر – کانادا ۳
انتخابی المپیک ۲۰۱۶، ایران ۳ – کانادا ۲
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸: ایران ۱ - کانادا ۳
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹: ایران ۳ – کانادا ۰
جام جهانی 2019: ایران 3 – کانادا 1

جالب اینکه دو دیدار بعدی ایران در هفته دوم لیگ ملت ها نیز برابر ایتالیا و بلغارستانی است که یک برد از هفته اول به دست آوردند. به هر حال شاگردان آلکنو برای رسیدن به جمع تیم های بالانشین راهی جز کسب دو یا سه برد از سه دیدار پیش رو ندارند. 

برنامه بازی های ایران در هفته دوم:
*پنجشنبه ۱۳ خرداد-ساعت ۱۴.۳۰
ایران-کانادا  
*جمعه ۱۴ خرداد-ساعت ۱۹
ایران-ایتالیا  
*شنبه ۱۵ خرداد-ساعت ۲۲
ایران-بلغارستان
مرجع : ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *