پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خیالی آسوده با بیمه درمان کوثر

سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 765289
خیالی آسوده با بیمه درمان کوثر
بیمه انواع گسترده‌ای دارد و بی‌شک داشتن هرکدام از آن‌ها انسان را یک قدم به زندگی آسوده‌تر نزدیک‌تر می‌کند. هرکسی می‌تواند در زمینه شغلی خود و در زمینه‌هایی که در زندگی اولویت بیشتری برایش دارد چند نوع بیمه را انتخاب کند. اما در میان شرکت‌های گوناگون بیمه، باید زمانی را صرف بررسی و مقایسه نمود تا بتوان ایده‌آل‌ترین خدمات را بر حسب نیاز خود پیدا کرد.

یکی از مهم‌ترین انواع بیمه‌ها، بیمه‌های درمانی است که با پوشش‌های اصلی و تکمیلی در زمان نیاز به کمک افراد می‌شتابد. با افزایش روزافزون هزینه‌های درمانی و خدمات بیمارستانی، بهتر است هنگام انتخاب بیمه درمان تکمیلی، شرایط آن را به‌خوبی بررسی کنید.

از دیگر نکاتی که در مبحث بیمه باید به آن توجه کرد، امکان مشاوره دائمی با کارشناسان بیمه و ارائه خدمات غیرحضوری است. در شرایطی که دیگر بسیاری از کارها با استفاده از اینترنت انجام می‌شود، ذخیره زمان و هزینه اضافی که تا پیش از این صرف دریافت خدمات به‌صورت حضوری می‌شد، می‌تواند تجربه شیرینی برای افراد به‌جا بگذارد. صنعت بیمه با توجه به همین شرایط به تدریج خدمات خود را به‌صورت آنلاین ارائه داده و در این زمینه به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.
 
ارائه خدمات آنلاین
 

از وابستگی به اینترنت هم اگر بتوان گذشت، نمی‌توان خطر ابتلا به بیماری کرونا (که درمان آن جزو بیمه‌های تکمیلی است) در فضاهای اجتماعی را نادیده گرفت. همین موضوع در سال گذشته اهمیت ارائه خدمات غیرحضوری را دوچندان نمود. خصوصا در زمینه بیمه‌های درمانی که افراد در شرایط حساس‌تری از آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل در سال گذشته بسیاری از کسانی که به ثبت نام در بیمه نیاز داشتند از طریق خرید آنلاین بیمه‌نامه به این کار اقدام کردند.

 یکی از بهترین انتخاب‌ها در زمینه خدمات بیمه که با توجه به اهمیت موضوع ارائه خدمات آنلاین، برای بار اول در کشور به ارائه چرخه کامل بیمه‌گیری اعم از استعلام، صدور، تمدید و حتی اعلام و دریافت خسارت به صورت کاملا آنلاین اقدام کرده، بیمه کوثر است. این شرکت همواره در زمینه به‌روزرسانی خدمت‌رسانی به مشتریان خود پیشرو بوده است.

شما به آسانی با چند کلیک ساده و پاسخ‌گویی به چند سوال غالبا چند گزینه‌ای می‌توانید در وب‌سایت و اپلیکیشن‌های خدمات آنلاین بیمه کوثر اقدام به استعلام، خرید بیمه‌نامه و ثبت خسارت کنید و در این صورت دیگر به خرید فیزیکی و حضوری نیازی نخواهید داشت.
 
برخی از مزایای خرید آنلاین بیمه کوثر
  • ارسال رایگان
    سرعت در صدور
    پشتیبانی در همه مراحل
    سادگی در خرید
 
درباره بیمه کوثر
 

شرکت بیمه کوثر، به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمام امور بیمه‌های بازرگانی اعم از اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی مشغول به فعالیت است. به‌طور جزیی‌تر، خدمات بیمه‌ای بیمه کوثر شامل بیمه درمان تکمیلی، بیمه اتومبیل، بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی، بیمه آتش‌سوزی، بیمه باربری، بیمه حوادث، بیمه پول و بیمه هزینه‌های حقوقی است. در حال حاضر این شرکت دارای ۸ شعبه، ۳۱ سرپرستی و بیش از ۷۰۰ نمایندگی در سراسر کشور است. بیمه کوثر با اتخاذ رویکرد خدمت‌محور، به دنبال ارائه باکیفیت‌ترین خدمات در عرصه بیمه‌گری است.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *